Καρασίμος: «Προτέρημά μου η πάσα»

Συνέντευξη στο Aris Basketball Academy έδωσε ο παίκτης του εφηβικού τμήματος του Αρη, Γιάννης Καρασίμος. Διαβάστε τη:











Πως ξεκίνησε η ενασχόληση σου με το μπάσκετ;

«Σε ηλικία 6 ετών ήρθα σε επαφή με τους Διοσκούρους Κοζάνης, όπου κάθε προπονητής και μέλος της διοίκησης με βοήθησαν στο να παίξω. Τους ευχαριστώ θερμά γι' αυτό και πάντα θα νιώθω την ομάδα σαν την οικογένεια μου».

Πόσο δύσκολο ήταν για εσένα να έρθεις στην Θεσσαλονίκη για να αγωνιστείς για τον Άρη; Πιστεύεις σε έχει δικαιώσει αυτή σου η απόφαση ;

«Δεν ήταν δύσκολη επιλογή. Δεν το σκέφτηκα και πολύ για να μετακομίσω στην Θεσσαλονίκη. Τώρα το αν είναι καλή επιλογή μόνο ο χρόνος θα δείξει».

Πριν ξεκινήσει καλά καλά το πρωτάθλημα, έμεινες εκτός εξαιτίας τραυματισμού. Πιστεύεις ότι αυτό σε κράτησε πίσω συγκριτικά με την υπόλοιπη ομάδα;

«Ο τραυματισμός με επηρέασε, είναι η αλήθεια, και αυτό το χρονικό διάστημα που έμεινα εκτός μου στοίχισε στην φυσική κατάσταση. Προσπαθώ, όμως, να βρω πατήματα και να βοηθάω την ομάδα μου».

Ποια είναι τα αγωνιστικά προτερήματά σου και τι πιστεύεις ότι πρέπει να βελτιώσεις περισσότερο;

«Θεωρώ ότι ή πάσα είναι ένα προτέρημα μου. Το τι χρειάζεται βελτίωση σε εμένα το ξέρουν καλά οι προπονητές μου, οι οποίοι με συμβουλεύουν συνεχώς».

Είναι εύκολο για κάποιον στην ηλικία σου να μένει μακριά από τους γονείς του και να πρέπει να συνδυάσει τον πρωταθλητισμό με το διάβασμα;

«Το να μένεις μόνος σε τέτοια ηλικία δεν είναι εύκολο, ειδικά ,όταν πρέπει να συνδυάσει κανείς αθλητισμό και διάβασμα. Παρ' όλα αυτά ,είναι επιλογή μου και δεν παραπονιέμαι για αυτό».

Ποια είναι τα όνειρα σου εντός και εκτός παρκέ;

«Όνειρο μου είναι να σπουδάσω σε κάποιο πανεπιστήμιο και να μπορέσω να μορφωθώ. Όσο για το μπάσκετ θα ήθελα να κερδίσω από αυτό και στο μέλλον να αμείβομαι από αυτό».

Αγαπημένος αριθμός: 13

Αγαπημένος παίκτης: Κawhi Λeonard

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια