Γουναρόπουλος: «Ο Αρης πρέπει να κοιτάει πάντα την κορυφή»

Συνέντευξη στο Aris Basketball Academy έδωσε ο παίκτης του παιδικού τμήματος του Αρη, Φώτης Γουναρόπουλος. Διαβάστε τη:











Πως ξεκίνησε η ενασχόληση σου με το μπάσκετ;

«Στην αρχή ξεκίνησα με ποδόσφαιρο σε ηλικία 6 ετών, όμως μετά από έναν χρόνο και αφού είχα βάλει πολύ ύψος κατέληξα να γραφτώ στην ομάδα του ΑΣ Πανόραμα όπου έπαιξα για 8 χρόνια και είχα μια καλή εξέλιξη. Το καλοκαίρι που πέρασε ήταν δύσκολο γιατί έπρεπε να αποχωριστώ τους παλιούς μου συμπαίκτες, όμως όλα αυτά τα επισκίασε η θέλησή μου να παίξω στην ομάδα που υποστηρίζω από μικρός, τον Άρη».

Πόσο διαφορετική είναι η καθημερινότητα σου από τη στιγμή που εντάχθηκες στην ομάδα του Άρη;

«Η καθημερινότητά μου έχει αλλάξει σημαντικά εδώ και πέντε μήνες. Οι προπονήσεις έχουν μεγάλη ένταση και διάρκεια, σε αντίθεση με ότι είχα συνηθίσει στην προηγούμενη μου ομάδα, πράγμα το οποίο περίμενα καθώς βρίσκομαι στον Άρη, σε ένα από τα μεγαλύτερα σωματεία της Ελλάδας. Οι συμπαίκτες και ο προπονητής μου βέβαια, από την πρώτη στιγμή με έκαναν να νιώσω άνετα μαζί τους».

Το όνομα σου βρίσκεται κάθε φορά στους επιλαχόντες για τα Κλιμάκια της Εθνικής Παίδων; Πως νιώθεις για αυτό;

«Το γεγονός ότι βρίσκομαι στα κλιμάκια της Εθνικής Παίδων, με κάνει να νιώθω καλά καθώς ξέρω πως με υπολογίζουν. Πιστεύω όμως, πως δεν πρέπει να εφησυχάσω αλλά να δουλεύω καθημερινά. Είναι όνειρο κάθε παιδιού να παίξει στην εθνική ομάδα αλλά προσωρινά αυτό είναι κάτι που το έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Αυτό που πραγματικά σκέφτομαι αυτή την στιγμή είναι η διαρκής προσπάθεια μου που θα με βοηθήσει να βελτιώνομαι συνέχεια».

Ποια είναι τα αγωνιστικά προτερήματά σου και τι πιστεύεις ότι πρέπει να βελτιώσεις περισσότερο;

«Στα προτερήματά μου θα έβαζα την αθλητικότητα και την άμυνα μου. Θέλω να βελτιώσω το σουτ μου από μακρινή απόσταση και την ντρίπλα μου. Πρέπει ωστόσο να δώσω προσοχή σε όλα τα στοιχεία του παιχνιδιού που θα με κάνουν ολοκληρωμένο παίκτη».

Πιστεύεις ότι η παιδική ομάδα του Άρη έχει όσα χρειάζονται για την πρόκριση, αλλά και την κατάκτηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος;

«Πιστεύω πως έχουμε κάνει όλα τα παιδιά καλή δουλειά μέχρι στιγμής, πρέπει να συνεχίσουμε έτσι και να βάζουμε τον πήχη πιο ψηλά κάθε φορά. Όλες οι ομάδες έχουν μερικά αδύνατα σημεία και εμείς δεν αποτελούμε εξαίρεση, όμως ο καθένας μας προσπαθεί για το καλύτερο δυνατό. Έχουμε πολλές δυνατότητες σαν ομάδα όμως ο στόχος της πρόκρισης είναι δύσκολος και μακρινός προς το παρόν. Αναλογίζομαι πως ο Άρης είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα και πρέπει να κοιτάει πάντα την κορυφή. Θα πρέπει να σκεφτόμαστε κάθε φορά το επόμενο παιχνίδι, ώστε να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε».

Ποια είναι τα όνειρα σου εντός και εκτός παρκέ ;

«Αυτό που θέλω είναι να έχω υγεία και να έχω επιτυχίες τόσο στο μπάσκετ, όσο και στην προσωπική μου ζωή. Επίσης, να έχω πάντα την στήριξη των φίλων μου και της οικογένειας μου».

Αγαπημένος αριθμός : 9
Αγαπημένος παίκτης : Kevin Durant, Αντώνης Φώτσης
Αγαπημένος προορισμός : London
Αγαπημένο μότο: “Don’t look back in regret, but move on with hope”

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια