Σοφία Αντωνιάδου: «Υπάρχει θεμιτός ανταγωνισμός με την αδελφή μου»

Συνέντευξη παραχώρησε η Σοφία Αντωνιάδου στο επίσημο fb page της ομάδας «ARIS Women Basketball CLUB» αμέσως μετά το παιχνίδι των νεανίδων του Αρη στο Αλεξάνδρειο εναντίον της ΑΕ Πυλαίας στην οποία αναφέρει τα εξής:




Σοφία θα ήθελες να ευχηθείς κάτι για την νέα χρονιά;

«Ελπίζω όλοι να έχουμε μια χρονιά με πολλά χαμόγελα και με υγεία πάνω από όλα. Επίσης, το βασικότερο είναι να πετύχουμε τους στόχους μας».

Πως ξεκίνησες να ασχολείσαι με το μπάσκετ;

«Ξεκίνησα το μπάσκετ λόγω του πατέρα μου, που έπαιζε μπάσκετ στον Απόλλωνα Καλαμαριάς και από πολύ μικρή με έπαιρνε και με πήγαινε στο γήπεδο να βλέπω αγώνες. Στην συνέχεια άρχισε να με προπονεί ο ίδιος ο πατέρας μου στο γήπεδο στην Καλαμαριά και κάπως έτσι βρέθηκα στον Αρη και ξεκίνησα το μπάσκετ».

Πως συνδυάζεις προπονήσεις, αγώνες σε νεάνιδες και γυναίκες με άλλες δραστηριότητες; Υπάρχει ελεύθερος χρόνος καθώς πας και σχολείο;

«Παρόλο που με τον Αρη έχουμε βαρύ πρόγραμμα (παίζουμε δύο αγώνες την εβδομάδα και έχουμε καθημερινά προπονήσεις) δεν θα παραπονεθώ για τον χρόνο, γιατί αγαπάω και μου αρέσει πολύ αυτό που κάνω και το κάνω με ιδιαίτερη χαρά και ευχαρίστηση. Ακόμα θα έλεγα ότι έχω αρκετό ελεύθερο χρόνο παρόλο που φέτος είμαι στην τρίτη Λυκείου. Οποιος θέλει κάτι όλα τα μπορεί».

Με το που μπήκε η χρονιά είχατε ένα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό Βόλου και τα πήγες και τα πήγατε πολύ καλά και νικήσατε. Πες μας δύο λόγια για αυτό το παιχνίδι.

«Μέσα στην περίοδο τον εορτών των Χριστουγέννων θέλαμε να προετοιμαστούμε όσο καλύτερα μπορούσαμε, έτσι ώστε να είμαστε έτοιμες για αυτόν τον αγώνα, στον οποίο δεν ξεκινήσαμε τόσο καλά. Αλλά στην συνέχεια του παιχνιδιού βρήκαμε σιγά-σιγά τα βήματα μας και έτσι πετύχαμε ακόμα μία νίκη στο πρωτάθλημα των γυναικών».

Πετύχατε ακόμα μία νίκη, αλλά κάνατε κάτι πολύ σημαντικό που λίγοι το πετυχαίνουν το «11 στα 11». Ενας ολόκληρος πρώτος γύρος μόνο νίκες, το περιμένατε αυτό;

«Η αλήθεια είναι πως κάνεις δεν περίμενε η ομάδα που πέρσι ήταν τελευταία (πέρασε μόνο τις τρεις ομάδες που έπεσαν κατηγορία) στην βαθμολογία την επόμενη χρονιά να είναι πρώτη και μάλιστα αήττητη. Όλο αυτό έγινε με έναν καλό σχεδιασμό, με πολύ καλή προετοιμασία και πολύ σκληρή προπόνηση. Ο σκοπός μας είναι να συνεχίσουμε έτσι για ένα σωστό και ολοκληρωμένο αποτέλεσμα».

Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον ως αναφορά το μπάσκετ;

«Το μπάσκετ είναι κομμάτι του εαυτού μου και θα ήθελα να το συνεχίσω για πολλά ακόμα χρόνια και σε επαγγελματικό επίπεδο. Το όνειρο που έχω φυσικά είναι να παίξω στο εξωτερικό».

Στις νεάνιδες φέτος είσαι η αρχηγός της ομάδας, έχεις παραπάνω ευθύνες και αρμοδιότητες;
«Θεωρώ ότι έχω πολλές ευθύνες και αρμοδιότητες ως παίκτρια και όταν λειτουργεί έτσι όλη η ομάδα το αποτέλεσμα έρχεται».

Με τις νεάνιδες είστε αήττητες και στους δύο θεσμούς (πρωτάθλημα και κύπελλο ΕΚΑΣΘ). Πες μας δύο λόγια γι αυτήν την έως τώρα επιτυχία.

«Στις νεάνιδες με πολύ κόπο και σκληρές προπονήσεις, με την βοήθεια των προπονητών μας και παρόλο που πολλά κορίτσια είναι στην τρίτη Λυκείου, τα καταφέραμε να είμαστε μέσα σε όλους τους στόχους μας και μάλιστα να είμαστε αήττητοι σε όλα τα παιχνίδια που έχουμε δώσει έως τώρα».

Ποιο είναι το κλίμα στην ομάδα;

«Το κλίμα στην ομάδα είναι υπέροχο και με τα κορίτσια είμαστε δεμένες. Η μία είναι εκεί για την άλλη ότι και αν χρειαστεί και αυτό πιστεύω ότι είναι ένας μεγάλος παράγοντας που έχουμε μέχρι στιγμής μια καλή πορεία στο πρωτάθλημα. Ακόμα, το προπονητικό τιμ μας δίνει τα εφόδια για να αντεπεξέλθουμε στις προπονήσεις και στους αγώνες. Επίσης, η διοίκηση της ομάδας φροντίζει να μην μας λείψει τίποτα».

Στον Αρη από πολύ μικρή είσαι μαζί με την κατά δύο χρόνια μεγαλύτερη αδερφή σου. Σε βόηθησε αυτό; Ποιες είναι οι μεταξύ σας σχέσεις;

«Με βοήθησε γιατί υπάρχει ένας θεμιτός ανταγωνισμός και πιστεύω ότι αυτό βοηθάει και τις δυο μας, γιατί μας βοηθάει να εξελισσόμαστε. Σε γενικές γραμμές με την Αθηνά, την αδερφή μου έχω καλές σχέσεις. Είναι το στήριγμα μου και πιστεύω ότι είμαι και εγώ το δικό της στήριγμα».

Τόσα πολλά χρόνια, αν και σε λίγες μέρες κλείνεις τα 18,στον Αρη. Ποια ήταν η καλύτερη σου στιγμή σε αυτήν την ομάδα;

Είμαι πολλά χρόνια στον Αρη, από τα 12. Η καλύτερη στιγμή μου στην ομάδα είναι το πρώτο Πανελλήνιο πρωτάθλημα που κερδίσαμε το 2014 ως κορασίδες. Εκεί έζησα μαζί με όλα τα κορίτσια απίθανες στιγμές και ένιωσα πολλά συναισθήματα».

Από εδώ και πέρα ξεκινάει ο δεύτερος γύρος των γυναικών και οι τελικές φάσεις των νεανίδων είσαι έτοιμη για αυτό;

«Φυσικά και είμαι έτοιμη, όπως και οι συμπαίκτριες μου, αφού από το καλοκαίρι προετοιμαζόμαστε για αυτούς τους τελικούς και περιμένουμε να ανταμειφθεί ο κόπος μας».

Αγαπημένο χρώμα: μοβ
Αγαπημένη παίκτρια: Elena Delle Donne
Αγαπημένο τραγούδι: Ocean Drive του Duke Dumont
Αγαπημένο φαγητό: μουσακάς
Αγαπημένος προορισμός: Χαλκιδική

Αγαπημένο μότο: Worrying is like praying for something that you don't want to happen.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια