Τσιμίδης: «Πρέπει να σταθεροποιήσουμε την απόδοση μας»

Συνέντευξη στο Aris Basketball Academy έδωσε ο παίκτης του εφηβικού τμήματος του Αρη, Γιώργος Τσιμίδης. Διαβάστε τη:












Πως ξεκίνησε η ενασχόληση σου με το μπάσκετ;

«Η ενασχόληση μου με το μπάσκετ ξεκίνησε στην ηλικία των εννέα ετών, όταν πήγα για πρώτη φορά στο γήπεδο και παρακολούθησα το άθλημα. Πραγματικά ενθουσιάστηκα. Μέχρι τότε αξιοποιούσα τον χρόνο μου πηγαίνοντας κολυμβητήριο».

Πως ένιωσες όταν σου έγινε πρόταση να παίξεις για τον Άρη; Ήταν εύκολη απόφαση να έρθεις στη Θεσσαλονίκη;

«Το αίσθημα που ένιωσα εκείνη την στιγμή είναι απερίγραπτο. Ποτέ δεν ήμουν ξανά τόσο χαρούμενος, κατάφερα να ενταχθώ σε ένα από τα κορυφαία σωματεία της Ελλάδος, δεν είναι και λίγο. Η απόφαση δεν ήταν και πολύ δύσκολη. Δεν μπορείς να πετάξεις μια τέτοια τεράστια ευκαιρία στα σκουπίδια, έτσι αποφάσισα να έρθω».

Σου λείπει η παλιά σου ομάδα; Κατάφερες να εγκλιματιστείς εύκολα εδώ;

«Εννοείται πως μου λείπει η παλιά μου ομάδα γιατί με τα παιδιά στον Πρωτέα Γρεβενών ήμασταν περίπου επτά χρόνια μαζί ,ήμασταν σαν μια οικογένεια αλλά πρέπει να βλέπω μπροστά.
Τα παιδιά εδώ με βοήθησαν πολύ από την πρώτη μέρα που ήρθα .Με έκαναν να νιώσω πολύ άνετα, σαν να τους ήξερα χρόνια και έτσι προσαρμόστηκα πολύ γρήγορα».

Ποια είναι τα αγωνιστικά προτερήματά σου και τι πιστεύεις ότι πρέπει να βελτιώσεις περισσότερο;

«Τα αγωνιστικά μου προτερήματά πιστεύω είναι η άμυνα, η δύναμη και η ομαδικότητα. Παρ' όλα αυτά, πρέπει να βελτιωθώ στην έκρηξη και την αντοχή».

Έχοντας πλέον αντιμετωπίσει όλες τις ομάδες του πρώτου ομίλου των εφήβων, τουλάχιστον μια φορά, πιστεύεις ότι μπορείτε να καταφέρετε την πρόκριση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα;

«Με την ομάδα μου έχουμε δεθεί πάρα πολύ εντός και εκτός γηπέδου, έχουμε πιστεύω την χημεία να καταφέρουμε τα πάντα αρκεί να δουλέψουμε σκληρά. Από εδώ και στο εξής θα πρέπει να σταθεροποιήσουμε την απόδοση μας και να ανατρέψουμε τα δεδομένα».

Ποια είναι τα όνειρα σου εντός και εκτός παρκέ;

«Τα όνειρά μου εντός παρκέ είναι να καταφέρω να πετύχω το μέγιστο και να μπορέσω να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ, πάντα με σκληρή δουλεία και μεγάλη πίστη στον εαυτό μου. "Εκτός" παρκέ θέλω να συνδυάσω το επάγγελμα μου με το μπάσκετ και γενικά με τον αθλητισμό».

Αγαπημένος Παίκτης: Kevin Durant
Αγαπημένος Αριθμός: 13
Αγαπημένος Προορισμός: New York
Αγαπημένο τραγούδι: Hall of Fame

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια