Πέτρος Σαββίδης: «Βελτίωση σε όλους τους τομείς με πολύ δουλειά»

Συνέντευξη στο Aris Basketball Academy παραχώρησε ο παίκτης του εφηβικού του Αρη, Πέτρος Σαββίδης. Διαβάστε τη:












Πως ξεκίνησε η ενασχόληση σου με το μπάσκετ;

«Αρχισα να ασχολούμαι με το άθλημα από πολύ μικρός. Αρχικά έπαιζα και ποδόσφαιρο και σκάκι ,αλλά με τον καιρό προσανατολίστηκα και επέλεξα αυτό που μου ταίριαζε περισσότερο».

Σου λείπει η Καβάλα; Θεωρείς σωστή την επιλογή σου να έρθεις στη Θεσσαλονίκη;

«Προφανώς και μου λείπει, αφού εκεί μεγάλωσα και έζησα μέχρι τα 16 μου. Φυσικά το θεωρώ σωστή επιλογή να έρθω στην Θεσσαλονίκη, καθώς το επίπεδο είναι διαφορετικό, υψηλότερο θα έλεγα από αυτό της Καβάλας. Υπάρχουν περισσότερες ομάδες και μεγαλύτερος ανταγωνισμός. Επίσης το κλίμα είναι διαφορετικό τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου».

Συγκατοικείς με δύο συμπαίκτες σου, πως είναι τα πράγματα στο σπίτι ;

«Με τα παιδιά ζούμε μαζί τρία χρόνια. Οι σχέσεις μας είναι πολύ καλές ,αν και υπάρχουν σκαμπανεβάσματα. Μαλώνουμε αρκετές φορές ,αλλά για ασήμαντα πράγματα. Εξάλλου τους έχω σαν αδέρφια μου»

Ποιο πιστεύεις ότι είναι το πιο δυνατό και ποιο το πιο αδύναμο στοιχείο πάνω σου;

«Ένα από τα δυνατά στοιχεία/χαρακτηριστικά μου είναι ότι κάθε μέρα προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος. Πέρα από αυτό μπορώ να παίξω σε πολλαπλές θέσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις του προπονητή μου και έχω μια αξιόλογη ταχύτητα και ντρίπλα για το ύψος μου.

Ένας έφηβος προφανώς δεν είναι ούτε κατά διάνοια ολοκληρωμένος παίκτης. Χρειάζεται καθημερινή προπόνηση και δουλειά ,έτσι ώστε να υπάρχει βελτίωση σε όλους τους τομείς (πάσα, διάβασμα του παιχνιδιού, ντρίπλα, σουτ κ.α.). Επομένως χρειάζομαι βελτίωση σε όλα».

Πως έχουν επηρεάσει την ομάδα οι ήττες ;

«Οι ήττες είναι μέσα στο μπάσκετ, αυτό είναι το παιχνίδι και πρέπει εγώ και οι συμπαίκτες μου να το καταλάβουμε. Πέρα από αυτό δεν μας επηρεάζει τίποτα. Κάθε μέρα προσπαθούμε να βγάλουμε κάποια πράγματα μέσα στο γήπεδο, έτσι ώστε να υπάρχει ένα αξιόλογο αποτέλεσμα στο τέλος. Γενικότερα δεν μας αποδυναμώνει καμία ήττα, ίσα-ίσα μας κάνει πιο δυνατούς».

Την επόμενη εβδομάδα θα πάρετε μέρος σε ένα χριστουγεννιάτικο τουρνουά με τις πιο δυνατές εφηβικές ομάδες της κατηγορίας. Πιστεύεις θα σας κάνει καλό να αντιμετωπίσετε ξανά τους πιο δύσκολους αντίπαλους σας ;

«Θα μας κάνει καλό φυσικά. Είναι ένα αρκετά δυνατό τουρνουά που θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό. Πέρα από αυτό, πάνω από όλα πρέπει να το διασκεδάσουμε, τίποτα παραπάνω».

Αγαπημένος αριθμός: 5
Αγαπημένο χρώμα : Λευκό
Αγαπημένος παίκτης : Δημήτρης Διαμαντίδης

Αγαπημένη φράση : Practice like you've never won.Play like you've never lost.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια