Καθαρή επικράτηση για τον Σ.Ε.Θ.


Στην όγδοη αγωνιστική του εργατοϋπαλληλικού πρωταθλήματος η ομάδα της «NOMOS» ηττήθηκε από την αντίστοιχη των Εκτελωνιστών (Σ.Ε.Θ.) με 42-59.





Από την πλευρά των δικηγόρων ξεχώρισαν επιθετικά οι Παπαμανώλης με 10, Τσιόκας με 8 και Τζουμαϊλής με 7 πόντους. Ο Σ.Ε.Θ. ευτύχησε να έχει σε πολλή καλή ημέρα τους Ταρνανίδη και Ιωακειμίδη με 18 και 22 πόντους αντίστοιχα.

Δεκάλεπτα: 9-20, 24-33, 32-51, 42-59
Διαιτητές: Βασιλόπουλος-Αγραφιώτης
ΝΟΜΟΣ (Καρυπιδης): Παπαμανώλης 10, Τσιόκας 8, Αμασόγλου 2, Ταρνατώρος 2, Κυρμανίδης 2, Δαρουδης 4, Τζουμαιλης 7, Πάνος, Ψωμιάδης 1, Τοπαλνακος, Σώχαλης 6.
ΣΕΘ (Κοσμίδης-Κοσμάς): Φραγκουλίδης 5, Κρητικόπουλος Κ. , Ταρνανίδης 18, Ελευθεριάδης, Ψαρρόπουλος 6, Καπνιάς 2, Κρητικόπουλος Δ, Μπαντης, Ιωακειμίδης 22, Βλάχος 4, Χωρινός.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια