Μάλτση: «Αγαπημένη μου ομάδα, η Εθνική»

Η Εβίνα Μάλτση θα ενισχύσει την Εθνική Γυναικών και μίλησε για την επιστροφή της, τη θητεία της στο WNBA, αλλά και για την κορυφαία στιγμή της καριέρας της. Αναλυτικά, όσα δήλωσε η Εβίνα Μάλτση στον ΣΠΟΡ FM 94.6:









-την επιστροφή της στην Εθνική: «Είναι οι συγκυρίες που το έφεραν κάπως έτσι. Ο κόουτς Δικαιουλάκος το καλοκαίρι που πέρασε με πλησίασε να το ξανασκεφτώ να παίξω στο Ευρωπαϊκό. Ήμουν όμως τραυματισμένη στον ώμο κι έπρεπε να κάνω ένα χειρουργείο στον ώμο τον Απρίλιο και αυτό καθιστούσε αδύνατο να παίξω στο Ευρωπαϊκό. Δαγκωνόμουν, γιατί ήθελα να κάνω κάποια πράγματα, αλλά δεν ήμουν σε θέση να κάνω. Πάντως τα τελευταία χρόνια η Εθνική με τον κόουτς Δικαιουλάκο δεν είχε ανάγκη καμία Μάλτση. Τώρα που οι υποχρεώσεις είναι Νοέμβριο και δεν επηρεάζει το πρόγραμμά μου, μπόρεσα να επιστρέψω. Η Εθνική είναι η αγαπημένη μου ομάδα κι αυτό παίζει το δικό του ρόλο. Είχε μπει στο κεφάλι μου να ξαναπαίξω Εθνική κι όταν κάτι μπαίνει στο κεφάλι μου, πρέπει να γίνει».

-τις πολλές χώρες που έχει αγωνιστεί: «Παίζω στην Μπότας και βρίσκομαι στα Άδανα, αρκετά νότια, περίπου απέναντι από την Κύπρο. Έχω παίξει σε πολλές χώρες, από τα μεγάλα πρωταθλήματα δεν πήγα μόνο στη Ρωσία αν και είχα προτάσεις από τη Σπαρτάκ. Ίσως να είναι η μόνη λάθος κίνηση που έχω κάνει. Κατάγομαι από ένα μικρό χωριό, από τη Γουμένισσα του νομού Κιλκίς, που δεν φαίνεται στο χάρτη. Πρέπει να εξηγήσω στις εκάστοτε συναθλήτριές μου από πού είμαι για να καταλάβουν».

-τη θητεία της στο WNBA: «Η απόσταση είναι ακριβώς η ίδια, σε άνδρες και γυναίκες. Τόσο μπασκετικά, με τα αθλητικά προσόντα των παικτριών και την ταχύτητα των αγώνων, όσο κι από άποψη οργάνωσης, γηπέδων, promotion και κόσμου. Όταν πήγα εκεί, ήξερα τι έπρεπε να κάνω και ανταποκρίθηκα. Είχα πρόταση να παραμείνω, αλλά επειδή το WNBA διεξάγεται στην off season των άλλων πρωταθλημάτων, για 18 μήνες σερί δεν είχα δει την οικογένειά μου. Ως Ελληνίδα μού αρέσει να περνάω καλά, με τους φίλους και την οικογένειά μου, οπότε δεν μπορούσα να αντέξω να παίζω όλο το χρόνο».

-την κορυφαία στιγμή στην καριέρα της: «Η σεζόν 2009/10 ήταν η καλύτερη για μένα. Ήταν που βγήκαμε πέμπτες το 2009 στο Ευρωπαϊκό και πήραμε το εισιτήριο για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο, ενώ είχα βγει και MVP. Επίσης είχαμε πάρει το πρωτάθλημα με την Πράγα μετά από 14 χρόνια και ήμουν η πολυτιμότερη. Και η ζωή εκεί ήταν πολύ καλή και γι’ αυτό χωρίς σκέψη ξεχωρίζω εκείνη τη χρονιά ως κορυφαία για μένα».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια