Διευκρινιστική ανακοίνωση πήραμε από πλευράς του Ηρακλή
Μελίκης, με την υπογραφή του προπονητή και μέλους του ΔΣ του, Σωτήρη Ντόβα
σχετικά με τη χθεσινή οργισμένη αντίδραση για τη διαιτησία του κ. Παπαγεωργίου,
στο εκτός έδρας παιχνίδι της ομάδας στη Γουμένισσα. Αναλυτικά η νέα ανακοίνωση:
«Σε συνέχεια της χθεσινής ανακοίνωσης στην οποία
αναφερθήκαμε για την κατάφωρη αδικία που υπέστη η ομάδα μας στον αγώνα με τη
Γουμένισσα, θα θέλαμε να ανακαλέσουμε για την «εκτέλεση συμφερόντων» από
πλευράς κ. Παπαγεωργίου καθώς ήταν κάτι που γράφτηκε εν βρασμώ ψυχής.
Αυτό δεν σημαίνει πως η αιτία της ήττας μας δεν ήταν ο εν
λόγω ρέφερι, καθώς σήμερα φάνηκαν τα μεγάλα προβλήματα που προέκυψαν από τα αντιαθλητικά
μαρκαρίσματα (σ.σ. το DVD του αγώνα θα σταλεί στην ΕΚΑΣΚΕΜ) με ορισμένους
αθλητές μας να μην μπορούν να εργαστούν.

















0 Σχόλια