Ευχαριστεί το Αλεξάνδρειο και την ΚΑΕ το γυναικείο του Αρη

Οι υπεύθυνοι λειτουργίας των γυναικείων τμημάτων του Α.Σ. Αρης με ανακοίνωσή τους, «νιώθουν την ανάγκη να ευχαριστήσουν τόσο τη διοίκηση του Α.Α.Μ.Θ. όσο και την Κ.Α.Ε. Αρης για την έως τώρα άψογη συνεργασία μας και τη βοήθειά τους στην προσπάθεια για την όσο το δυνατό καλύτερη λειτουργία των τμημάτων».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια