Μαστροδημήτρης: «Κάθε λάθος στοιχίζει»

Συνέντευξη στο Aris Basketball Academy έδωσε ο παίκτης του εφηβικού τμήματος, Αλέξανδρος Μαστροδημήτρης. Ο νεαρός αθλητής διανύει την τρίτη του χρονιά στην οικογένεια του Άρη. Διαβάστε τι δήλωσε:










Πως ξεκίνησε η ενασχόληση σου με το μπάσκετ; Υπήρχε κάποια επιρροή από την οικογένεια;

«Ξεκίνησα να ασχολούμαι με το καράτε, όταν ήμουν 5 χρονών , αλλά στην πορεία είδα ότι δεν μου ταιριάζει. Έτσι, μετά από παρότρυνση του πατέρα μου πήγα στην πρώτη μου μπασκετική προπόνηση στη τοπική ομάδα του Σταυρού. Από την πρώτη κιόλας προπόνηση κατάλαβα πως αυτό ήταν για εμένα. Σίγουρα σημαντικό ρόλο για να ξεκινήσω και συνεχίσω, έπαιξε το γεγονός ότι ο πατέρας μου ασχολούνταν επίσης παλιά με το ίδιο άθλημα».

Είναι η τρίτη σου χρονιά στον Άρη, πράγμα που σημαίνει ότι σε ηλικία 13-14 ετών άφησες το σπίτι και την οικογένεια σου για να έρθεις Θεσσαλονίκη. Κατάφερες να προσαρμοστείς εύκολα;

«Η απόφαση να φύγω από την οικογένεια μου ήταν σίγουρα δύσκολη. Ωστόσο, το κλίμα στο καινούριο σπίτι με τους συμπαίκτες-συγκάτοικους μου ήταν εξαιρετικό από την πρώτη μέρα και εξακολουθεί να είναι ακόμη και σήμερα. Σίγουρα μεγάλο ρόλο έπαιξαν στην προσαρμογή μου οι άνθρωποι του Άρη και όλοι οι προπονητές ως τώρα».

Πέρσι, περίπου τέτοια εποχή, είχες έναν άσχημο τραυματισμό , που σε κράτησε για αρκετό καιρό εκτός παρκέ. Πως ήταν για εσένα εκείνη η περίοδος; Πιστεύεις πως έχεις επανέλθει στο επίπεδο που βρισκόσουν;

«Πέρσι σε αγώνα του παιδικού, σε μία διεκδικούμενη φάση έπεσα επάνω στο γόνατο με αποτέλεσμα να υποστώ μερική ρήξη οπίσθιου χιαστού και κάκωση εξωπλάγιου συνδέσμου. Ήταν σίγουρα μία από τις χειρότερες περιόδους της ζωής μου, ειδικά η στιγμή όταν ο γιατρός μου ανακοίνωσε τι ακριβώς είχα πάθει. Οι τέσσερις μήνες που ακολούθησαν περνούσαν αργά, καθώς είχε αλλάξει εντελώς η καθημερινότητα μου.

Πιστεύω πως με τους προπονητές και γυμναστές μου έγινε πολύ καλή δουλειά και τους ευχαριστώ πολύ για αυτό. Επίσης μεγάλο ρόλο έπαιξαν και οι άνθρωποι που στάθηκαν δίπλα μου αυτούς τους τέσσερις μήνες, από την οικογένεια μου μέχρι όλους τους φίλους και κοντινούς μου. Είμαι ήδη στο επίπεδο που βρισκόμουν πριν τον τραυματισμό, παρ' όλα αυτά σημασία για εμένα έχει να περάσω στο επόμενο».

Ποια είναι τα αγωνιστικά σου δυνατά σημεία και πού θεωρείς ότι χρειάζεσαι περισσότερη βελτίωση;

«Κάθε παίχτης στην ηλικία και στο επίπεδο που βρισκόμαστε, έχει πολλές αδυναμίες, έτσι και εγώ. Σίγουρα το βασικό μου μειονέκτημα είναι η ταχύτητα και η εκρηκτικότητα, ώστε να παίξω στη θέση του γκαρντ. Στα δυνατά σημεία θα μπορούσα να πω ότι είναι το ύψος μου και ότι μου αρέσει να παίζω άμυνα».

Η εφηβική ομάδα έχει μέχρι στιγμής δυο ήττες στο πρωτάθλημα. Σας έχει ρίξει ψυχολογικά αυτό;

«Οι δύο ήττες είναι σίγουρα κάτι που δεν περιμέναμε , καθώς τόσο οι προπονητές όσο και εμείς πιστεύουμε πολύ στους εαυτούς μας και σε αυτά που μπορούμε να κάνουμε. Ωστόσο, όλες οι ομάδες του ομίλου είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές, με αποτελέσματα το κάθε λάθος να στοιχίζει. Αυτό προσπαθούμε, πλέον, να διορθώσουμε. Ο τρόπος σκέψης είναι να κοιτάμε πάντα το επόμενο παιχνίδι και να μην μένουμε σε ήττες ή νίκες».

Η ομάδα του Άρη αποφάσισε να κατέβει φέτος και στο πρωτάθλημα της Κ20, αλλά αγωνιζόμενη μόνο με εφήβους. Πως φάνηκε στους παίκτες αυτή η απόφαση;

«Η απόφαση αυτή των προπονητών μας βοηθάει πολύ στο να παίρνουμε ματς , παίζοντας με δυνατούς αντιπάλους. Θεωρώ ότι είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για εμάς να αγωνιζόμαστε στο εφηβικό πρωτάθλημα με εμπειρίες από την Κ20 και σίγουρα θα μας βοηθήσουν στην μετέπειτα πορεία».

-Αγαπημένος αριθμός: 5
-Αγαπημένο χρώμα: μπλε
- Αγαπημένο τραγούδι: The Weeknd- The Hills
-Αγαπημένος προορισμός: Αγγλία

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια