Καλύτερες στην επανάληψη οι κορασίδες του Αρη

Ανεβάζοντας την απόδοσή τους στο δεύτερο ημίχρονο οι κορασίδες του Αρη επικράτησαν με 44-53 της μικτής ΕΚΑΣΘ.









Δεκάλεπτα: 18-20, 28-32, 33-45, 44-53
Διαιτητες: Τόμας-Ντόντης
ΜΙΚΤΗ ΕΚΑΣΘ (Γκογκάκης): Παππά Ρ. 8(1), Μπαχαρίδου, Καλούτσικου 5, Γράψα, Γκομεγκασβίλη 2, Πολυμένη, Μουμτζή 6(1), Αθανασιάδου10, Φίλιου 4, Λέξα 4, Δαιμονάκου 3, Θεοδοσίου, Στεργάκη 2.
ΑΡΗΣ(Τζιότζιος): Γκρίτζαλη 9, Ουζούνη Μαρ., Αβρονιδάκη 4, Βαντσιούρη 8, Μπερμπέρη, Γιαννουσίου 18, Νιγδέλη, Καλογρίδου, Ζούρου 4, Ουζούνη Μαγ. 8, Ιωσηφίδου, Κυριακοπούλου 2.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια