Πρόκριση στο κύπελλο ΕΚΑΣΘ ανδρών για την Ελπίδα Αμπελοκήπων

Καλύτερη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα η Ελπίδα Αμπελοκήπων επικράτησε στην έδρα της με 63-49 του Ναυάρχου Βότση.











Το παιχνίδι ήταν μέτριο ποιοτικά καθώς οι δύο ομάδες εμφανίστηκαν ανέτοιμες, όμως οι γηπεδούχοι είχαν το προβάδισμα από την αρχή και στην τρίτη περίοδο ξεπέρασαν και τους δέκα πόντους.
Δεκάλεπτα: 21-15, 30-25, 47-36, 63-49
Διαιτητές: Τζιβελεκίδου-Αγραφιώτης Γρ.
ΕΛΠΙΔΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ (Γκούμας): Μπίκης 8(2), Τικτόπουλος, Αργυρίου, Τσιάμης 6(2), Αβανίδης 14(2), Πολύχρους 14, Καραμπίδης 2, Νικολαϊδης 2, Πανταζής 4, Πλιόσκας 13.
ΝΑΥΑΡΧΟΣ ΒΟΤΣΗΣ(Μανωλόπουλος): Κόνιαρης 7, Γαζέας, Κωνσταντίνου 5(1), Σέπος 3(1), Παπαποστόλου, Κασαπλέρης 12(2), Σταμολάμπρος 5(1), Μιντζαρίδης 2, Στεφάνου 5, Σαμαράς 2, Κουκοβίνος 8, Μελλίδης.  

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια