Δύο δικά του παιδιά αποχωρίζεται προσωρινά ο ΠΣ Ευκαρπίας.
Ο λόγος για τους Δημήτρη και Νίκο Χατζημιχαηλίδη, δύο αθλητές που ανδρώθηκαν
μέσα στην οικογένεια της Ευκαρπίας, πρόσφεραν τα μέγιστα σε αυτήν, κερδίζοντας
τέσσερις ανόδους τα πέντε τελευταία χρόνια με την ομάδα, συνδέοντας το όνομά
τους με την κάθε επιτυχία του συλλόγου.
Έφτασε όμως το πλήρωμα του χρόνου, ο μεν Δημήτρης λόγω
οικογενειακών, ο δε Νικόλαος λόγω στρατιωτικών υποχρεώσεων (θητεία) δεν θα
μπορέσουν να ακολουθήσουν την αγαπημένη τους ομάδα στο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής.
Ως εκ τούτο παραχωρούνται με την μορφή δανεισμού και για
ένα αγωνιστικό έτος, ο Δημήτρης στον Απόλλωνα Καλαμαριάς (Α΄ΕΚΑΣΘ) και ο Νίκος
στην Ασπίδα Ξάνθης (Γ΄ Εθνική).

















0 Σχόλια