Σημαντική ενίσχυση με Κωνσταντινίδη για το εφηβικό του ΠΑΟΚ-Αποκλειστικές δηλώσεις του νεαρού παίκτη στο μπλογκ-Το scouting report του

Στον ΠΑΟΚ θα αγωνίζεται από τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Γιώργος Κωνσταντινίδης. Ο 17χρονος παίκτης που αγωνίζεται στις θέσεις «4» και «5», έχει ύψος 2.00, πέρυσι έπαιξε στο Μέγα Αλέξανδρο και αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά το εφηβικό τμήμα του «δικεφάλου».










Ο νεαρός αθλητής σε αποκλειστικές δηλώσεις του στο μπλογκ ανέφερε τα εξής: «Είναι μεγάλη μου τιμή που πηγαίνω στον ΠΑΟΚ. Μετά από δέκα χρόνια που αγωνίζομαι στο Μέγα Αλέξανδρο αποφάσισα να πάρω το ρίσκο για μια τέτοια κίνηση. Θα δώσω το 100% του εαυτού μου, παρά τις δυσκολίες της τρίτης λυκείου και μαζί με τους συμπαίκτες μου ελπίζω να κατακτήσουμε αυτό που μας αξίζει. Με τα παιδιά γνωριζόμαστε μέσα από τα κλιμάκια και αρχικός στόχος είναι να γίνουμε πρώτα απ όλα ομάδα. Τα υπόλοιπα με τη βοήθεια του προπονητή μας και σκληρή δουλειά θα έρθουν.

Θέλω να ευχαριστήσω τον Μέγα Αλέξανδρο για όλα αυτά τα χρόνια άλλα και που μου επέτρεψε να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία. Επίσης όλους τους προπονητές που συνεργαστήκαμε ως τώρα. Κυρίως το Δημήτρη Ρηγίνο και το Σωκράτη Δήμα οι οποίοι ήταν αυτοί που με έκαναν να αγαπήσω το μπάσκετ. Τον Κώστα Κατσιά ο οποίος με βοήθησε να καταλάβω ότι δεν έχει σημασία το πόσο μικρή είναι η ομάδα αλλά το πόσο ψηλά μπορείς να φτάσεις με προσπάθεια και σκληρή δουλειά, αλλά και τους Δημήτρη Μήτσικα ο οποίος είναι ο ατομικός μου προπονητής και τον Κώστα Μαυράκη ο οποίος είναι ο personal trainer μου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια