Ανακοίνωσε Χατζηνικολάου ο Ολυμπιακός-«Μεγάλη τιμή που θα φορέσω τη φανέλα του συλλόγου που υποστηρίζω από κούνια», δήλωσε η διεθνής παίκτρια

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την απόκτηση της Όλγας Χατζηνικολάου. Η διεθνής καλαθοσφαιρίστρια αποτελεί το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα του τμήματος γυναικών.







Η 34χρονη γκαρντ, που είναι Ολυμπιακός από κούνια όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, αποχώρησε από τον Πρωτέα Βούλας κι αμέσως συμφώνησε με τους Πειραιώτες. Πλέον ανυπομονεί να ξεκινήσει προετοιμασία με τη νέα ομάδα της, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στην επίσημη ιστοσελίδα των «ερυθρολεύκων»:

«Τα συναισθήματά μου είναι πάρα πολύ έντονα, γιατί θεωρώ ότι είμαι πάρα πολύ τυχερή για αυτή τη μεταγραφή. Είναι πολύ «κλισέ» να πω ότι νιώθω ακόμα πιο όμορφα επειδή είμαι Ολυμπιακός από κούνια και είναι μεγάλη τιμή το ότι θα φορέσω τη φανέλα αυτού του συλλόγου. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο δυνατό και για να κατακτήσουμε όλους τους τίτλους. Είναι η πρώτη φορά που αντί να σκέφτομαι τις διακοπές σκέφτομαι την έναρξη της προετοιμασίας. Υπάρχει μια ανυπομονησία, γιατί είναι κάτι πρωτόγνωρο και χαίρομαι που θα ζήσω αυτή την εμπειρία».

Κλείνοντας, έστειλε μήνυμα στους φιλάθλους των Πειραιωτών να στηρίξουν την προσπάθειά τους στο νέο πρωτάθλημα της Α1 Γυναικών:

 «Το μήνυμά μου στον κόσμο του Ολυμπιακού είναι ότι τους θέλουμε κοντά μας και είμαι σίγουρη ότι θα αγκαλιάσει το τμήμα του μπάσκετ, όπως το έχει κάνει με όλα τα υπόλοιπα τμήματα. Εμείς θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να τον έχουμε ευχαριστημένο».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια