Σιδεράκη και Νιξίνα συνεχίζουν στον Αθηναϊκό-Οι πρώτες τους δηλώσεις

Η Διοικούσα Επιτροπή του Αθηναϊκού ανακοίνωσε πως η Κατερίνα Σιδεράκη και η Ζωή Νιξίνα, συνεχίζουν στην ομάδα για πέμπτη συνεχόμενη σεζόν. Όπως αναφέρεται, «οι δύο νεαρές αθλήτριες είναι από το καλοκαίρι του 2011 μαζί μας και μετά τις ομάδες των κορασίδων και των νεανίδων, όπου είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο, θα αγωνίζονται πλέον στη γυναικεία ομάδα μας.








Η κοινή τους πορεία στην ομάδα μας ξεκίνησε την αγωνιστική περίοδο 2011-2012, σε ηλικία 15 ετών και οι δύο. Η Κατερίνα ήταν το βασικό πλέιμέικερ και η Ζωή το βασικό σέντερ των ομάδων κορασίδων και νεανίδων που κατέκτησαν το πρωτάθλημα της ΕΣΚΑ το 2012 ως κορασίδες και το 2015 ως νεάνιδες, όπως επίσης και την τρίτη θέση στο Πανελλήνιο Κορασίδων 2012 και την δεύτερη θέση στο Πανελλήνιο Νεανίδων 2015.

Η Κατερίνα Σιδεράκη είναι γεννημένη στις 3/7/1996, έχει ύψος 1,75μ. και αγωνίζεται στις θέσεις «1» και «2». Συμμετείχε στις ομάδες της μικτής ΕΣΚΑ και σε κλιμάκια των Εθνικών ομάδων, ενώ στο Πανελλήνιο Κορασίδων 2012 είχε ψηφιστεί στην καλύτερη πεντάδα των αγώνων.

Η Ζωή Νιξίνα είναι γεννημένη στις 23/11/1996, έχει ύψος 1,82 και αγωνίζεται στις θέσεις «4» και «5». Συμμετείχε σε κλιμάκια των Εθνικών ομάδων και είναι σήμερα ενεργό μέλος της Εθνικής Νέων Γυναικών.

Οι δύο αθλήτριες δήλωσαν στην ιστοσελίδα του συλλόγου:

Κατερίνα Σιδεράκη: «Ευχαριστώ τη Διοίκηση του Αθηναϊκού και τον κόουτς Καλογερόπουλο για την εμπιστοσύνη τους και την ευκαιρία που μου δίνουν να βρεθώ απέναντι σε μια μεγάλη πρόκληση. Μετά από τέσσερα χρόνια στον Αθηναϊκό, νοιώθω πλέον την ομάδα δεύτερο σπίτι μου. Σαν μέλος αυτής της οικογένειας, με αφοσίωση και πολλή δουλειά, θα προσπαθήσω κι εγώ από τη μεριά μου να βοηθήσω όσο και όπου μπορώ την ομάδα μας».

Ζωή Νιξίνα: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Διοίκηση του Αθηναϊκού και τον κόουτς Καλογερόπουλο για την εμπιστοσύνη τους αλλά και την αγάπη τους προς το πρόσωπό μου! Θέλω να τους διαβεβαιώσω πως θα δώσω όλο μου τον εαυτό για να τους δικαιώσω και να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις την ομάδα μας να επιτύχει τους στόχους της».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια