Στην ΑΕ Λάρισας Χρήστος Παπανικολάου και Κώστας Αθανασόπουλος-Τι δήλωσαν οι δύο παίκτες

Η διοίκηση της ΑΕ Λάρισας  ανακοίνωσε δύο σημαντικές προσθήκες στο δυναμικό της ενόψει της συμμετοχής της στο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής κατηγορίας.









Στην ομάδα θα αγωνίζεται τη νέα χρονιά ο Χρήστος Παπανικολάου, έχοντας φορέσει τη φανέλα της ομάδας και στην Α1 κατηγορία. Ο Χρήστος έχει γεννηθεί στις 15/01/1985 και με ύψος 1,95 μ. αγωνίζεται ως γκαρντ. «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την επιστροφή μου στην πόλη της Λάρισας. Από την πρώτη στιγμή οι άνθρωποι της ΑΕΛ έδειξαν ότι ήθελαν να συνεργαστούμε και με κέρδισαν με τη διάθεσή τους να πετύχουμε κάτι καλό τη φετινή χρονιά. Και είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε» δηλώνει ο Παπανικολάου, ο οποίος την περασμένη χρονιά αγωνίστηκε στην Ασπίδα Ξάνθης, ενώ έχει αγωνιστεί στον Άρη Θεσσαλονίκης, στη ΜΕΝΤ, στην ΑΕΛ ΓΣ, στην Καβάλα και στο Ηράκλειο.

«Επιστρέφω στην ομάδα της καρδιάς μου. Υγεία να έχουμε και θα πετύχουμε τους στόχους μας. Έχουμε ένα δυνατό ρόστερ, το οποίο είμαι σίγουρος ότι θα δυναμώσει περισσότερο». Με αυτά τα λόγια ο Κώστας Αθανασόπουλος, πρωταθλητής Ελλάδος Εφήβων το 1999 με την ομάδα του Κεραυνού Λάρισας, επιστρέφει με τη σειρά του στην ΑΕΛ, και η διοίκηση τον καλωσορίζει στην ομάδα. «Ήταν η καλύτερη επιλογή που μπορούσα να κάνω. Και είμαι χαρούμενος που θα αγωνιστώ πάλι στην ΑΕΛ, μια ομάδα που έχει μεγάλη δυναμική. Και με τον κόσμο στο πλευρό μας πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να δείξουμε για μία ακόμη φορά ότι η ομάδα της Λάρισας, με τον κόσμο στο πλευρό μας, μπορεί να πετύχει πολλά» συμπληρώνει ο ύψους 1,98 μ. φόργουορντ, που τα τελευταία χρόνια ήταν εκ των βασικών πρωταγωνιστών της ομάδας του Φοίνικα Λάρισας. Η εμπειρία του Κώστα εξάλλου είναι αδιαμφισβήτητη, έχοντας φορέσει επίσης τις φανέλες των ΓΣ Λάρισας, Απόλλωνα Καλαμαριάς, Αίολου Τρικάλων και του Αστέρα Λάρισας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια