Πήρε Δήμου το Στρατώνι- Τζουβάρας: «Να πετύχουμε τη μεγάλη διάκριση»

Ο ΣΑ Στρατωνίου ανακοίνωσε την απόκτηση του Βαγγέλη Δήμου (25, 1.88) από το Πευκοχώρι. Τον καλωσορίζει στην ομάδα και του εύχεται μια καλή αγωνιστική περίοδο χωρίς τραυματισμούς.


Τζουβάρας: «Να πετύχουμε τη μεγάλη διάκριση»

Ο παίκτης του Στρατωνίου πλέον Αλέξανδρος Τζουβάρας μας έστειλε την ακόλουθη δήλωση:






«Μετά από τριετή συνεχή αγωνιστική παρουσία στην ομάδα του Ανατόλια  αποχωρώ με ανάμικτα συναισθήματα. Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τη διοίκηση του συλλόγου για όσα μου πρόσφερε αυτά τα χρόνια, το τεχνικό τιμ και τους συμπαίκτες μου για τη γόνιμη αγωνιστική συνεργασία, που είχε ως αποτέλεσμα την επίτευξη επιτυχημένων αγωνιστικών σεζόν. Εύχομαι στην  ομάδα του Κολεγίου να πετύχει  τους στόχους της κατά τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Η απόφασή μου να αγωνιστώ τη νέα περίοδο στην ομάδα του Στρατωνίου ήταν εύκολη. Το αμέριστο ενδιαφέρον του κόουτς Σωτήρη Νικολαϊδη, η γνωριμία μαζί του, καθώς και η  συζήτηση με τη διοίκηση της ομάδος, τον πρόεδρο Κωνσταντίνο Κατσαβαβάκη , με έπεισαν για τους στόχους  και τις φιλοδοξίες που θα έχει η ομάδα κατά τη νέα αγωνιστική περίοδο.


Ευελπιστώ, όπως με το ήθος και την αγωνιστικότητά μου να φανώ αντάξιος των προσδοκιών τους και να πετύχουμε τη μεγάλη διάκριση της ομάδας. Τους ευχαριστώ όλους».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια