Ισκίογλου: «Θα βάλουμε τα δυνατά μας να κάνουμε περήφανη τη Λευκάδα»

Η Ελίνα Ισκιόγλου από σήμερα είναι παίκτρια της Νίκης Λευκάδας. Το νέο απόκτημα της ομάδας σε αποκλειστική της συνέντευξη στο SportsNow.gr μίλησε για τον λόγο που επέλεξε τη Νίκη, τους στόχους στο νέο πρωτάθλημα της Α1 Γυναικών, τις προσωπικές της φιλοδοξίες, και τέλος έστειλε το δικό της μήνυμα στους φιλάθλους της Λευκάδας. Αναλυτικά η συνέντευξη της Ελίνας Ισκίογλου στο SportsNow.gr:






Ποιος ο λόγος που επέλεξες να συνεχίσεις την καριέρα σου στη Νίκη Λευκάδας;  

Όταν με προσέγγισαν οι άνθρωποι της Νίκης ήταν ξεκάθαροι μαζί μου από την πρώτη στιγμή. Μου είπαν τους στόχους τους, τι ζητάνε από μένα. Μου αρέσει να είμαι σε μέλος σε μια ομάδα που να θέτει στόχους ,να της αρέσει η δουλειά μέσα στο γήπεδο και στις μέρες μας να είναι φερέγγυοι απέναντι στις αθλήτριες τόσο οικονομικά όσο και ηθικά.

Τι γνωρίζεις για τη νέα σου ομάδα;

Έχουμε βρεθεί αντίπαλοι στο παρελθόν με τον coach Δουβίτσα ως βοηθό όταν ήταν η ομάδα Α2.

Τι να περιμένουν οι φίλαθλοι της Νίκης Λευκάδας από την Ελίνα Ισκιόγλου;

Θα προσπαθήσω να δώσω το 110% των δυνατοτήτων μου. Όση εμπειρία έχω θα τη διαθέσω στους προπονητές και στις συμπαίκτριες μου. Τώρα οι φίλαθλοι να περιμένουν από όλη την ομάδα και όχι μόνο από μένα πάθος και καλό μπάσκετ. Αυτό θέλουμε να προσφέρουμε ώστε να έρχονται στο γήπεδο και να μας υποστηρίζουν.

Υπήρχε ενδιαφέρον και από άλλες ομάδες να σε αποκτήσουν;

Πολλές ομάδες από όλες τις κατηγορίες εκδήλωσαν το ενδιαφέρον να με εντάξουν στο δυναμικό τους. Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Ίκαρο Καλλιθέας και τους coach Ρουμπελάκη, Ζωηρού και Δημουλά καθώς και όλα τα κορίτσια που μου επέτρεψαν να κάνω κάποιες προπονήσεις μαζί τους στην μεταβατική περίοδο.

Πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η Νίκη Λευκάδας την φετινή αγωνιστική χρονιά;

Πρωταρχικός στόχος της ομάδας σαν νεοφώτιστη στην Α1 είναι να μείνουμε στην κατηγορία. Το ως που θα φτάσει ευχόμαστε όσο πιο μακριά γίνεται, αλλά πρώτα θα "μιλήσουμε" μέσα στο γήπεδο με σκληρή δουλειά όρεξη και διάθεση από προπονητές παίκτες και διοίκηση.

Σε φοβίζει κάτι λόγω των αυξημένων απαιτήσεων της νέας σου ομάδας;

Δεν μπορώ να πω ότι με φοβίζει κάτι γιατί μου αρέσει να διεκδικώ. Τίποτα δεν είναι δύσκολο αρκεί να το θέλεις πραγματικά. Παίζω αρκετά χρόνια μπάσκετ και έχω βιώσει πολλές καταστάσεις. Οι απαιτήσεις είναι καλό να είναι υψηλές γιατί όλοι και όλες μας βάζουμε τα δυνατά μας. Έχω αρκετή εμπειρία για να μην έχω το αίσθημα φόβου στις υψηλές απαιτήσεις της κατηγορίας.

Ποιές είναι οι προσωπικές σου φιλοδοξίες;

Προσωπικές φιλοδοξίες...μέσα από τις προπονήσεις να γίνω καλύτερη να βοηθήσω την ομάδα και τις συμπαίκτριες μου. Πρώτα το εμείς μετά το εγώ.

Τι θα ήθελες να πεις στον κόσμο της Λευκάδας;

Είναι πολύ καλό η επαρχία να εκπροσωπείται στην μεγάλη κατηγορία. Ωραίο θα ήταν σε αυτή την προσπάθεια που γίνεται πρώτα από όλους από τους ανθρώπους της διοίκησης τους προπονητές και εμάς τις παίκτριες να  μας συντροφέψετε όλη τη σεζόν και εμείς θα βάλουμε τα δυνατά μας να κάνουμε περήφανη τη Λευκάδα. Αυτό είναι υπόσχεση και εγώ κρατάω τις υποσχέσεις μου!!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια