Νομικός: «Ευχαριστώ σε όλους»

Από τον πρώην πλέον προπονητή των γυναικών του Απόλλωνα Καλαμαριάς, Παναγιώτη Νομικό, πήραμε και δημοσιεύουμε την κάτωθι ανακοίνωση:









«Ήταν μεγάλη μου χαρά που εργάσθηκα στην ομάδα του Απόλλωνα Καλαμαριάς, ενός τόσο ιστορικού συλλόγου, με τόσες επιτυχίες ειδικά στο γυναικείο.

Θα  ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας Παναγιώτη Χατζηανδρέα και το ΔΣ του συλλόγου για την ευκαιρία που μου δώσανε να εργασθώ σε ένα τόσο ιστορικό σωματείο, καθώς και τον Παναγιώτη Βαφειάδη για όλες τις συμβουλές του και την βοήθεια που μου έδωσε όλη την χρονιά, όπως επίσης και τον Γιώργο Σφαιρόπουλο για την συνεισφορά του. Ευχαριστώ πολύ τον Παναγιώτη Ευθαλίδη για την προσφορά του στο τμήμα και για την στήριξη σε όλη την ομάδα.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς στον έφορο μας Μιχάλη Μηλιαρά, ο οποίος ακούραστα ήταν πάντα μαζί με την ομάδα με γνώμονα την καλύτερη λειτουργία της.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνεργάτες μου Γιώργο Βίτκα, Έλσα Αβραμίδου, Γιώργο Σταμολάμπρο και Βαία Τσαντάκη για την πολύτιμη βοήθεια και προσφορά τους. Ήταν πολύ σημαντική η συμβολή τους στην επίτευξη του στόχου της ομάδας.  

Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στις πρωταγωνίστριες της ομάδας, όλες τις παίκτριες μου για την συνεργασία μας αυτή την χρονιά. Αυτές ήταν που κράτησαν την ομάδα σε υψηλά επίπεδα απόδοσης και πετύχαμε τους στόχους μας. Ελπίζω μέσα από όλες τις δυσκολίες να κέρδισαν κάποια εφόδια για το μέλλον.

“Every end is a new beginning”».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια