Αννα-Μαρία Στεφάνου: «Εχω το μπάσκετ στην καρδιά μου»

Η Αννα-Μαρία Στεφάνου που θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα του ελληνικού γυναικείου μπάσκετ μίλησε στο http://cobrasports.gr/ και στον Περικλή Τσακίρη:








Έχει εκπροσωπήσει την εθνική ομάδα σε όλες τις μικρές κατηγορίες και αγωνίζεται στην Τερψιθέα Γλυφάδας. Παίζει playmaker αλλά και shooting guard με την ίδια επιτυχία, καθώς ο εξαιρετικός χειρισμός της μπάλας τη διευκολύνει να διασπάσει οποιαδήποτε άμυνα. Προτιμάει τη διείσδυση και το τελείωμα με μπάσιμο, αλλά όταν έχει την ευκαιρία να σουτάρει δε θα το σκεφτεί με εξίσου καλά αποτελέσματα!

Τα μακριά της άκρα την διευκολύνουν ώστε να είναι αρκετά γρήγορη και να παίζει πολύ καλή άμυνα, στοιχεία που την έχουν αναδείξει σε όλες τις κατηγορίες. Μόλις στα 17 της, η Άννα Μαρία Στεφάνου ξεχωρίζει στην Α1, έχοντας χρήσιμο ρόλο στην ομάδα του Στέφανου Παπασπυριδάκου. Η ίδια αποκαλύπτεται με μοναδικό τρόπο στον «Γαλαξία Αστέρων»!

Τι σε παρακίνησε να ασχοληθείς με το μπάσκετ;

«Οι Ολυμπιακοί Αγώνες που είχα πάει να παρακολουθήσω την Εθνική μπάσκετ Γυναικών το 2004, αλλά το μπάσκετ το ξεκίνησα κυρίως χάρη στον πατέρα μου».

Τι ονειρεύεσαι ως αθλήτρια;

«Το μπάσκετ το έχω μέσα στη καρδιά μου. Θέλω να καταξιωθώ στο επαγγελματικό μπάσκετ και να αντλήσω όσες περισσότερες εμπειρίες μπορώ ως αθλήτρια για να εξελιχθώ και ως άνθρωπος».

Ποιοι είναι οι στόχοι σου;

«Οι στόχοι μου πλέον είναι να αγωνιστώ σε υψηλό επίπεδο. Αυτό επιτυγχάνεται με σκληρή δουλειά, δίνοντας το 100% σε κάθε προπόνηση και αγώνα».

Υπήρχε κάποια στιγμή που ξεχωρίζεις μέχρι στιγμής από την ενασχόληση σου με το μπάσκετ;

«Ναι, υπάρχει και δεν είναι μόνο μια! Πρώτα απ’ όλα είναι οι συμμετοχές μου με την Εθνική ομάδα. Είναι τρομερό συναίσθημα να εκπροσωπείς τη χώρα σου! Επίσης, η άνοδος με τη γυναικεία ομάδα της Τερψιθέας από την Α2 στην Α1 θα μου μείνει αξέχαστη. Και, τέλος, η 3η θέση στο Πανελλήνιο Κορασίδων στο Βόλο με τον Αθηναϊκό τη σεζόν 2011-12 και η 1η θέση στο πανελλήνιο κορασίδων με τον Ίκαρο Καλλιθέας τη σεζόν 2013-2013».

Ποια συμβουλή που έχεις ακούσει από τους προπονητές σου δε θα ξεχάσεις ποτέ;

«Όταν ξεπερνάς τα όρια του εαυτού σου ξανά και ξανά να είσαι σίγουρη πώς τότε γίνεσαι καλύτερη».

Ποιες οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένα νέο παιδί στο άθλημα που υπηρετείς;

«Στα νέα παιδιά οι δυσκολίες έχουν να κάνουν κυρίως με το χρόνο. Σχολείο, πολλές ώρες φροντιστήριο, διάβασμα και πολλά άλλα. Εγώ όμως είμαι της άποψης ότι όταν αγαπάς κάτι πάντα βρίσκεις χρόνο και προσαρμόζεις το πρόγραμμά σου πάνω σε αυτό».

Ποιος αθλητής αποτελεί πρότυπο για σένα;

«Ο Δημήτρης Διαμαντίδης».

Ποιους θα ήθελες να ευχαριστήσεις;

«Πρώτα από όλους θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πατέρα μου, ο οποίος με έβαλε στο άθλημα και εδώ και 11 χρόνια με στηρίζει στις επιλογές μου και με συμβουλεύει. Χωρίς αυτόν δεν θα είχα καταφέρει τίποτα. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές που έχω συνεργαστεί ως τώρα. Και, τέλος, θα ήθελα να πω ένα «ευχαριστώ» ξεχωριστά στον προπονητή μου Στέφανο Παπασπυριδάκο, ο οποίος με εμπιστεύτηκε και μου έδωσε χρόνο συμμετοχής πέρσι στην Α2 και φέτος στην Α1 κατηγορία».

 SCOUTING REPORT

Ημ. γέννησης: 16/1/1997
Τόπος γέννησης: Αθήνα
Ύψος: 1.75
Εθνικότητα: Ελληνική
Θέση: Playmaker, Shooting guard
Ομάδα: Τερψιθέα Γλυφάδας
Νο φανέλας: 11
Προηγούμενες ομάδες: ΑΟΝΑ, Αθηναϊκός, Ίκαρος Καλλιθέας
Διεθνείς συμμετοχές: Παγκορασίδες, Κορασίδες, Νεάνιδες (3 χρονιές)

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ

Αθλητής: Κώστας Παπανικολάου
Ομάδα: Ολυμπιακός
Χρώμα: Κόκκινο
Tαινία: After Earth
Ταξιδιωτικός προορισμός: Αγγλία
Αριθμός: 11
Ηθοποιός: Γουίλ Σμιθ
Ποτό: Μπύρα
Φαγητό: Μπριζόλα με πατάτες
Moto: «Πετυχαίνουν μόνο εκείνοι που πιστεύουν ότι μπορούν»


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια