Η Χριστιάνα Γεροστεργίου στο Μέϊν-Αποκλειστική συνέντευξη στο μπλογκ και πλούσιο φωτορεπορτάζ

H Χριστιάνα Γεροστεργίου βρίσκεται για σπουδές στο Μέϊν των ΗΠΑ με υποτροφία λόγω των μπασκετικών επιδόσεων . Η πρώην παίκτρια του Ηρακλή έδωσε αποκλειστική συνέντευξη στο μπλογκ στην οποία αναφέρει τα εξής:









-Πως πήρες την απόφαση να πας στην Αμερική;

«Ήταν ένα μεγάλο βήμα για μένα να φύγω από την Ελλάδα. Να αφήσω όλους τους φίλους μου, τους ανθρώπους που αγαπώ, την οικογένεια μου και ειδικά την μικρή μου αδερφή. Ήμουν πολύ χαρούμενη που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία και την εκμεταλλεύτηκα. Ήμουν αποφασισμένη και ένιωθα έτοιμη να κάνω αυτό το βήμα».

-Ποιο είναι το πρόγραμμά σου;

«Σπουδάζω στο πανεπιστήμιο Μέιν και παίζω μπάσκετ για την γυναικεία ομάδα. Τα κορίτσια με έχουν υποδεχτεί με τον καλύτερο τρόπο και νιώθω πλέον μέλος αυτής της οικογενείας. Το πρόγραμμα είναι πολύ φορτωμένο αλλά μετά από λίγο καιρό το συνηθίζεις».

-Εχεις προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα;

«Το πιο δύσκολο μέχρι τώρα είναι να ξυπνώ στις 5:15 το πρωί για προπόνηση (γέλια), αλλά είναι ωραίο να νιώθεις ότι έχεις γυμναστεί πριν πας για μάθημα. Οι προπονήσεις είναι σκληρές αλλά όλες βελτιωνόμαστε μέρα με τη μέρα και ετοιμαζόμαστε για τον πρώτο μας αγώνα την 1η  Νοέμβριου. Στόχος μας είναι να κερδίσουμε το πρωτάθλημα».

-Εκτός από το μπάσκετ υπάρχουν και οι σπουδές, σωστά;

«Τα μαθήματα είναι δύσκολα και θέλει χρόνο μέχρι κάποιος να προσαρμοστεί γιατί κάθε μάθημα έχει πολλά διαγωνίσματα αλλά είναι ωραίο να μαθαίνεις νέα πράγματα. Εχω επιλέξει τον τομέα της ψυχολογίας και της διοίκησης και θα ακολουθήσω στην πορεία έναν από αυτούς τους δυο τομείς. Εύχομαι μια καλή χρόνια σε όλους μπασκετική και μαθητική».






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια