Νούλας: «Θα πετύχουμε τους φετινούς μας στόχους»

Στους «Φίλους Μπάσκετ του ΚΣ Γέφυρας» μίλησε το νέο απόκτημα της ομάδας Βαγγέλης Νούλας, που ανέφερε τα εξής: «Με την ευκαιρία που μου δίνεται με την επίσημη έναρξη του πρωταθλήματος την προσεχή Δευτέρα θα ήθελα να δηλώσω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος που βρίσκομαι σε ένα σύλλογο όπως είναι ο ΚΣ Γέφυρας.







Το κλίμα μέσα στην ομάδα είναι εξαιρετικό και δουλεύουμε σκληρά ευελπιστώντας ότι τη φετινή χρονιά θα πετύχουμε τους στόχους μας.

Εγώ από την πλευρά μου φιλοδοξώ να βοηθήσω την ομάδα ακολουθώντας τις οδηγίες του προπονητή και να γίνω καλύτερος άνθρωπος και αθλητής μαθαίνοντας από τους συμπαίκτες μου.

Τέλος θα ήθελα να αναφερθώ και στον αγώνα της Δευτέρας με τη Δόξα Ελπίδος Ευόσμου. Σίγουρα θα είναι ένας αμφίρροπος αγώνας απέναντι σε μια καλή ομάδα αλλά έχοντας δουλέψει πολύ καλά κατά την περίοδο της προετοιμασίας πιστεύω ότι θα ανταποκριθούμε στις δυσκολίες του».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια