Η Αναστασία Κωστάκη στον Αθηναϊκό-Τι δήλωσε η παίκτρια και ο Κώστας Κεραμιδάς

Η Διοικούσα Επιτροπή του X - LEVEL Αθηναϊκού ανακοίνωσε την απόκτηση της Αναστασίας Κωστάκη για την επόμενη σεζόν. Η Αναστασία Κωστάκη είναι γεννημένη στις 26/03/1978, έχει ύψος 1.72 και αγωνίζεται στις θέσεις «1» και «2», με την περσινή σεζόν να την βρίσκει στον Παναθηναϊκό.






Είναι η πρώτη ελληνίδα που αγωνίστηκε στο WNBA με τους Χιούστον Κόμετς. Στην Ελλάδα έχει αγωνιστεί σε ΔΑΣΑΛ , Ακαδημία , Αστέρα Εξαρχείων , Παναθηναϊκό (δύο φορές) και εκτός Ελλάδας στις Γαλλικές Νις, Εξ Αν Προβάνς, στις Ιταλικές Αλεσσάντρια, Πάρμα και Βενέτσια, στις Ρωσικές Σαμάρα και Ντιναμό Μόσχας και στην Σλοβακική Κόζιτσε και επίσης είναι διεθνής με όλες τις εθνικές ομάδες.

Ο προπονητής της ομάδας Κώστας Κεραμιδάς, ανέφερε: «Η Αναστασία Κωστάκη δεν έρχεται στην ομάδα μας ως μία συνηθισμένη επαγγελματίας παίκτρια, αλλα ως συνεργάτης, πρωτίστος, και για αυτο αισιοδοξούμε ότι θα είναι πολλά χρόνια μαζί μας, σε διάφορα πόστα. Ο X - LEVEL Αθηναϊκός θα προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει την εμπειρία που διαθέτει από την επαγγελματική της καριέρα, σε Ευρώπη και Αμεριική, να οφεληθούμε από αυτή, και να συμβουλεύσει τις νεαρές αθλήτριες που είναι η βάση της ομάδας μας για φέτος.

Στις πρώτες της δηλώσεις η Αναστασία Κωστάκη τόνισε: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που θα συνεργαστώ με τον Αθηναϊκό. Πολύ σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου αυτή έπαιξε η πολύ καλή σχέση που έχω με τον κόουτς Κεραμιδά και φυσικά η γνωριμία μου με τους ιδοκτήτες της ομάδας, οι οποίοι είναι άνθρωποι με πολύ πρωτοποριακές ιδέες κάτι το οποίο ούτως ή άλλως έχω μάθει σε όλη μου την καριέρα να κάνω. Για μένα στην ηλικία αυτή, το πιο σημαντικό από όλα είναι να βρίσκομαι παρέα με νεαρά κορίτσια που έχουν όρεξη για δουλειά και να συμβάλλω κι εγώ με τη σειρά μου στη βελτίωσή τους, ως αθλήτριες και ως άνθρωποι».


Η σημερινή προπόνηση πραγματοποιήθηκε υπό την παρουσία των αδερφών Ντάνου, Γιάννη και Σωτήρη, όπου μίλησαν στις αθλήτριες του συλλόγου ενόψει της νέας σεζόν.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια