Πολιτοπούλου: «Στόχος μου η κλήση στην Εθνική γυναικών»

Μια από τις παίκτριες που κρατούν το… λάβαρο της χώρας μας ψηλά στο εξωτερικό, η Λήδα Πολιτοπούλου, μίλησε στο www.superbasket.gr για την καριέρα της, ενώ τονίζει πως δεν είναι ακατόρθωτη η συμμετοχή στο κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ γυναικών, το WNBA.










Ξενιτεύτηκε σε μικρή ηλικία και αυτό της έδωσε την ευκαιρία να έχει παραστάσεις από πολλά πρωταθλήματα γυναικών ανά τον κόσμο. Η Λήδα Πολιτοπούλου έφτασε μέχρι το κολέγιο του LSU στην Αμερική, δείχνοντας πως το ελληνικό μπάσκετ έχει πολύ ταλέντο και στις γυναίκες.

Πλέον, η νεαρή αθλήτρια αγωνίζεται στην Σουηδία και πιο συγκεκριμένα στην Solna Vikings και ετοιμάζεται για τη νέα σεζόν. Η διεθνής γκαρντ μίλησε για τις εμπειρίες που αποκόμισε από το εξωτερικό, τις διαφορές του ελληνικού και του σουηδικού πρωταθλήματος, αναφέρεται με τα καλύτερα λόγια στον Αθηναϊκό, ενώ δεν παραλείπει να θέσει και ως στόχο την συμμετοχή στην Εθνική Γυναικών, επισημαίνοντας πως αποτελεί τιμή και όνειρο ζωής η κλήση στην Εθνική ομάδα.

Πώς προέκυψε το μπάσκετ στην ζωή σου;

«Ήμουν αθλήτρια της ενόργανης για 8 χρόνια και αυτός ήταν ο λόγος που γράφτηκα σε αθλητικό Γυμνάσιο. Το κύριο άθλημα του αθλητικού Γυμνασίου ήταν το μπάσκετ. Εκεί προπονητής ήταν ο Νίκος Τόλιας, που με παρότρυνε να ασχοληθώ με αυτό. Στην αρχή δεν ήθελα καθόλου, καθώς έκανα ενόργανη και δεν μου άρεσε ιδιαίτερα το μπάσκετ, αλλά ο πατέρας μου μού είπε να πάω να δοκιμάσω και αν δεν μου αρέσει να το αφήσω. Κάπως έτσι, μπήκε το μπάσκετ στην ζωή μου».

Η εξέλιξή σου ήταν ραγδαία, σε σημείο να αγωνίζεσαι στις Εθνικές ομάδες. Τι σημαίνει για εσένα η κλήση στην Εθνική;

«Για μένα η κλήση μου στην Εθνική ομάδα ήταν τιμή και όνειρο ζωής. Κάθε αθλητής θέλει να αγωνίζεται με την γαλανόλευκη. Έτσι κι εγώ. Είναι επίσης πολύ μεγάλη πρόκληση για κάθε αθλητή καθώς οι απαιτήσεις γίνονται πιο σκληρές πράγμα που σημαίνει πως δεν πρέπει να σταματάς ποτέ την δουλειά!»

Παράλληλα, είσαι μια από τις αθλήτριες που έχουν εμπειρία από το εξωτερικό. Το πέρασμα σου από την Solna Vikings (στην οποία θα είσαι και τη νέα σεζόν) πώς είναι;

«Στην Σουηδία είναι πολύ καλά. Η ομάδα είναι πολύ οργανωμένη, ο μέσος όρος της ηλικίας είναι αρκετά μικρός πράγμα που σημαίνει πως υπάρχει μεγάλη όρεξη για δουλειά και οι άνθρωποι στην ομάδα μου φέρονται με τον καλύτερο τρόπο. Φέτος ευελπιστούμε σε μια καλύτερη πορεία από την περσινή».

Το πρωτάθλημα της Σουηδίας τι διαφορές έχει με το ελληνικό;

«Το πρωτάθλημα της Σουηδίας θα έλεγα πως είναι πιο δυνατό από το ελληνικό για τον λόγο ότι επιτρέπονται παραπάνω από μια ξένες. Μια ομάδα μπορεί να έχει ακόμη και 4 ξένες. Στο ελληνικό πρωτάθλημα από την άλλη, λόγω των οικονομικών δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι ομάδες, δίνονται ευκαιρίες σε μικρά κορίτσια να πάρουν εμπειρίες από την Α1 πράγμα πολύ καλό γιατί έρχονται αντιμέτωπες με γυναίκες με εμπειρία και τους βοηθάει πολύ να γίνονται καλύτερες».

Βρέθηκες και στην Αμερική για λογαριασμό του LSU. Άλλος κόσμος; Τα πράγματα εκεί πως ήταν;

«Η Αμερική ήταν ένα πολύ μεγάλο σχολείο για εμένα. Τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά από την Ελλάδα και γενικά την Ευρώπη. Πολλές ώρες προπόνηση, πολλά ταξίδια, 2 μπορεί και 3 αγώνες την εβδομάδα. Γενικά, οι ρυθμοί είναι πολύ γρήγοροι. Συν τα μαθήματα που είναι κι αυτά πολύ απαιτητικά. Ο κόσμος ερχόταν πάντα στο γήπεδο και μας υποστήριζε, χωρίς μουρμούρες και φασαρίες. Το μπάσκετ στην Αμερική είναι μια γιορτή».

Στο πίσω μέρος του μυαλού σου υπάρχει η σκέψη να επιστρέψεις στην Αμερική;

«Στην Αμερική δεν μπορώ να επιστρέψω σε Κολεγιακό επίπεδο καθώς έχω επαγγελματικό συμβόλαιο με την Σόλνα, πράγμα που είναι παράνομο για έναν αθλητή του κολεγιακού να έχει συμβόλαιο. Ο μόνος τρόπος λοιπόν, είναι το WNBA, πράγμα δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο».

Την περασμένη χρονιά ήσουν στον Αθηναϊκό. Πώς ήταν το πέρασμά σου από την ομάδα;

«Από τον Αθηναϊκό, σαν σωματείο, δεν έχω κανένα παράπονο. Οι άνθρωποι είναι συνεπείς και ενδιαφέρονται για τις αθλήτριες τους και τους παρέχουν πράγματα που δεν έχουν άλλες ομάδες. Παρ’ όλα αυτά, δεν μπορούσα να αρνηθώ την πρόκληση να αγωνιστώ στο εξωτερικό».

Ελληνικό πρωτάθλημα παρακολουθείς; Πώς βλέπεις τα πράγματα;

«Τα πράγματα στο γυναικείο μπάσκετ πιστεύω πως είναι πολύ ευνοϊκά για τα νεαρά κορίτσια. Οι μεγάλες παίκτριες κοιτούν να βγουν στο εξωτερικό καθώς τα μπάτζετ των ομάδων είναι πλέον πολύ μικρά αν εξαιρέσεις 2-3 ομάδες, πράγμα που δίνει την ευκαιρία σε νεαρά κορίτσια να παίξουν στην Α1».

Ποιοι είναι οι στόχοι σου για το μέλλον;


«Ο στόχος μου είναι να συνεχίσω να αγωνίζομαι στο εξωτερικό καθώς το επίπεδο και ο ανταγωνισμός είναι υψηλότερος από το ελληνικό πρωτάθλημα, πράγμα που σου δίνει τη δυνατότητα να βελτιωθείς και να εξελιχθείς. Σαν αποτέλεσμα αυτής της εξέλιξης, ελπίζω και πιστεύω ότι θα πραγματοποιηθεί και ο έτερος στόχος μου που είναι η κλήση μου στην Εθνική Γυναικών έπειτα από το πέρασμα μου από όλες τις μικρές Εθνικές».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια