Επαγγελματίας ο Κώττας-«Εχω φιλοδοξίες...», δηλώνει ο νεαρός σέντερ

Ο Θωμάς Κώττας υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και δήλωσε χαρούμενος και φιλόδοξος από την ευκαιρία που έχει να συνεργαστεί με τον Σούλη Μαρκόπουλο.






Ο νεαρός ξεκίνημα από τα τμήματα υποδομής, έγινε μέλος της πρώτης ομάδας, από την Εθνική ομάδα των παμπαίδων, έγινε μέλος των Εθνικών ομάδων παίδων και εφήβων, «έγραψε» τις πρώτες του επίσημες συμμετοχές με την πρώτη ομάδα του ΠΑΟΚ, τόσο στο πρωτάθλημα, όσο και στο Eurocup και ετοιμάζεται πλέον για μία λαμπρή καριέρα, αλλά πρωτίστως για σκληρή δουλειά υπό την καθοδήγηση του Σούλη Μαρκόπουλου.

«Εχω φιλοδοξίες...»

«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα το πρώτο μου συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ. Νομίζω ότι αποτελεί μία δικαίωση για την δουλειά που έχω κάνει εγώ, αλλά περισσότερο για τους γονείς μου, που όλα αυτά τα χρόνια είναι δίπλα μου και με στηρίζουν. Ο ΠΑΟΚ είναι μία μεγάλη ομάδα, υπάρχει εξαιρετικό κλίμα και προοπτικές. Εγώ από την πλευρά μου, έχω πολλά όνειρα και φιλοδοξίες και πολύ θα ήθελα να μπορέσω να τα κάνω πραγματικότητα με τον ΠΑΟΚ. Είμαι έτοιμος να δουλέψω σκληρά για να γίνω καλύτερος και να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ την ομάδα και είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσει πολύ η παρουσία του κ. Μαρκόπουλου σε αυτήν μου την προσπάθεια», δήλωσε ο Θωμάς Κώττας με την υπογραφή του συμβολαίου του, παρουσία του συμβούλου της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, Πόλυ Κατσιώρα, του πατέρα του, αλλά και της ιδιαίτερα συγκινημένης μητέρας του. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια