Καραμπάσης: «Για μένα το μπάσκετ είναι ευλογία»-Φωτορεπορτάζ από τη χθεσινή του επίσκεψη στις προπονήσεις του ΠΚ Νεάπολης

Στο κλειστό της Νεάπολης και στις προπονήσεις των ανδρών και των νέων βρέθηκε χθες  ο Αλέξης Καραμπάσης. Ήταν μία παρουσία-έκπληξη προς όλα τα παιδιά, που τρέφουν ιδιαίτερη αδυναμία στον Αλέξη του ΠΚ.







Όπως είναι γνωστό, ο Αλέξης πέρασε μία δοκιμασία ζωής τον τελευταίο χρόνο και βγήκε νικητής. Αυτή την περίοδο είναι στα τελευταία στάδια της αποκατάστασης του και γεμάτος ζωντάνια ανυπομονεί να γυρίσει γρήγορα στο γήπεδο και στους αθλητές του. Ο Αλέξης είναι παράδειγμα προς όλους, είναι ο πραγματικός νικητής.

Κατά την αποχώρηση του, καταφέραμε να του αποσπάσουμε μερικές προτάσεις, αφού ως γνωστό από τη φύση του είναι λιγομίλητος και λακωνικός.

«Καλή αγωνιστική χρονιά σε όλους και σε όλες. Υγεία πάνω από όλα. Είναι δύσκολο για μένα να έρχομαι στο γήπεδο και να μη μπορώ να εκτελώ τα καθήκοντα μου, αλλά ο χρόνος είναι γιατρειά και η γιατρειά είναι πλέον πολύ κοντά μου.

Για μένα το μπάσκετ είναι ευλογία. Από μικρός μέσα στον αθλητισμό και στις προπονήσεις. Με όλα αυτά που πέρασα τον τελευταίο χρόνο, έχω συνειδητοποιήσει πως στον αθλητισμό οφείλω την τύχη μου που με διαμόρφωσε το σθένος μου τόσο όσο και στον Θεό που με προστάτευσε...

Παρακινώ όλα τα παιδιά να μη σταματήσουν αυτό που κάνουν και ας πάρουν για παράδειγμα την δική μου δοκιμασία..

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω ακόμη μία φορά για την τεράστια ψυχολογική στήριξη που είχα και έχω από τον σύλλογο μου, τους προπονητές μας και τους αθλητές μας....Σας αγαπώ όλους».




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια