Παπανικολάου: «Όνειρο που γίνεται πραγματικότητα το ΝΒΑ»

Ο Κώστας Παπανικολάου ήταν ο κορυφαίος της Εθνικής μας στην ήττα από τη Γαλλία και μετά το τέλος του αγώνα μίλησε για την υπογραφή του στους Χιούστον Ρόκετς, αλλά και το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα.







«Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, αλλά θα υλοποιηθεί όταν πρέπει να υλοποιηθεί. Αυτή τη στιγμή το βάζω στην άκρη γιατί προέχει η Εθνική. Το μόνο που θέλω να πω είναι πως νιώθω ευλογημένος για ό,τι μου έχει συμβεί. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που μου έχει σταθεί σε κάθε απόφασή μου και είναι δίπλα μου», δήλωσε ο 24χρονος φόργουορντ στην κάμερα του ΑΝΤ1.

Αναφορικά με την ήττα από τη Γαλλία σχολίασε: «Ο στόχος μας δεν είναι να χαιρόμαστε με νίκες στα φιλικά, αλλά να δούμε σε τι κατάσταση είμαστε, τι κάνουμε καλά και τι όχι. Η ομάδα έχει απίστευτη όρεξη, διάθεση και ενέργεια. Είναι πολλά νέα παιδιά στην ομάδα και αυτό βοηθά να έχουμε περισσότερη όρεξη, σε συνδυασμό με την εμπειρία που βάζουν οι παλαιότεροι. Θεωρώ πως είμαστε σε πάρα πολύ καλό επίπεδο, έχουμε πολλά πράγματα που μπορούμε να διορθώσουμε και να βελτιώσουμε, ώστε να είμαστε έτοιμοι στο Μουντομπάσκετ».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια