Ο Βασίλης Στοάκης σε «24 δευτερόλεπτα»

Ο Βασίλης Στοάκης βρέθηκε πέρυσι στην οικογένεια της Αθλητικής Ένωσης Κομοτηνή, όντας βοηθός του Σωφρόνη Παπουή ενώ φέτος αναβαθμίστηκε ο ρόλος του, αναλαμβάνοντας αυτός την τεχνική ηγεσία της ομάδας, παρά το νεαρό της ηλικίας του.
Ο νέος τεχνικός λοιπόν της ομάδας απάντησε στις ερωτήσεις της ενότητας «24 seconds» του www.aekomotinis.gr, αποκαλύπτοντας την αδυναμία του στο αμυντικό κομμάτι! Πάμε λοιπόν να δούμε τις ερωτήσεις και εν συνεχεία τις απαντήσεις:

1) Από ποια ηλικία παίζεις μπάσκετ – Έπαιξα μπάσκετ για πρώτη φορά στα 8 μου, όπως αποδείχθηκε από την εξέλιξη μου χωρίς επιτυχία!!

2) Ποια ήταν η πρώτη σου ομάδα;  – Ο Σπάρτακος Διδυμοτείχου

3) Ποιο είναι το μπασκετικό σου πρότυπο; – Ο Ντούσαν Ίβκοβιτς

4) Ποιο είναι το μεγαλύτερο όνειρο σου;  – Δεν μπορώ να το συγκεκριμενοποιήσω, αλλά θα ήθελα να κάνω πράγματα, που να είναι οι γονείς μου πολύ υπερήφανοι για εμένα!

5) Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα; – Ο Ολυμπιακός

6) Άμυνα ή επίθεση; – Άμυνα, σκοτώνει το θέαμα, αλλά χαρίζει νίκες…

7) Τάπα ή κάρφωμα; – Ένα κάρφωμα ξεσηκώνει το κοινό αλλά η τάπα αναζωογονεί την αμυντική λειτουργία. Οπότε τάπα…

8) Ποια είναι τα μπασκετικά σου χαρακτηριστικά; –  Στο κομμάτι που ασχολούμαι εγώ είναι προσήλωση στο επαγγελματικό περιβάλλον και εργατικότητα…

9) Ποιον αντίπαλο έχεις ζηλέψει και γιατί;  – Νομίζω ο Κώστας Πεχλιβάνης είναι ότι καλύτερο έχω συναντήσει σαν αντίπαλο, λόγω της αποτελεσματικότητας που είχε από όπου και αν σούταρε.

10) Πώς περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο; – Χαλαρώνω με έναν απλό καφέ με φίλους ενώ μου αρέσει να παρακολουθώ αγώνες μπάσκετ στο λάπτοπ, ιδιαίτερα τις βραδινές ώρες…

11) Τι δεν θες με τίποτα να αποχωριστείς;  – Τις πολύωρες αθλητικές αναλύσεις του πατέρα μου, ιδιαίτερα μετά από αγώνες…

12) Ποια είναι η αγαπημένη σου πόλη/προορισμός; – Η Κωνσταντινούπολη

13) Ποια είναι η αγαπημένη σου ατάκα;  -«Όλα καλά»!

14) Με ποιον παίχτη του ΝΒΑ θα ήθελες να ήσουν συμπαίχτης;  -Ντιρκ Νοβίτσκι, χωρίς δεύτερη σκέψη…

15) Ποιος είναι ο καλύτερος συμπαίχτης στην ομάδα; – Όσοι τα δίνουν όλα σε προπόνηση και αγώνα, αυτούς  τους έχω αδυναμία.

16) Με 3 λέξεις πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου; –  Εργατικός, φιλικός προς (σχεδόν) όλους αλλά και  ευκολόπιστος, καθώς δύσκολα κρατάω κακίες…

17) Πώς θα χαρακτήριζες την Κομοτηνή; – Για μένα, κάτι περισσότερο από δεύτερη πόλη. 7 συνεχόμενα χρόνια, έχει γίνει πλέον η πόλη μου…

18) Ποιος ήταν ο αγαπημένος σου παιδικός ήρωας; – Ο Μπαμπαστρούμφ, που άντεχε τόσες διαφορετικές προσωπικότητες και  κυρίως έβγαζε άκρη και με την Στρουμφίτα, καταλαβαίνοντας την γυναικεία λογική…

19) Αν ερχόταν αύριο το τέλος του κόσμου, πώς θα ήθελες να περάσεις την τελευταία ημέρα; – Φυσικά με την οικογένεια μου..

20) Ποιον τρόπο διασκέδασης προτιμάς; – Στο κομμάτι της καθημερινότητας σίγουρα χαλαρό ποτό σε ένα ήρεμο μέρος ή βραδινές χαλαρωτικές βόλτες.

21) Εάν έγραφες την αυτοβιογραφία σου, ο τίτλος του βιβλίου ποιος θα ήταν;  – Πραγματικά δεν ξέρω , κάτι σχετικό με το «Να μην παρατάς τα όνειρα σου και να έχει πίστη σε αυτά, ακόμα και αν βρίσκεσαι πίσω στο σκορ με 19 πόντους»

22) Αν υπήρχε μηχανή του χρόνου, σε ποια εποχή θα ήθελες να ζεις; – Στην εποχή του Βυζαντίου, στην Κωνσταντινούπολη!!

23) Τι είδους μουσική προτιμάς πριν τους αγώνες; – Ελληνικά λαϊκά , αν και δεν με έχουν βγει γούρικα, οπότε αναγκαστικά θα αλλάξω φέτος!!! Οπότε είμαι σε σοβαρή σκέψη και περιμένω προτάσεις….


24) Τι σημαίνει το μπάσκετ για εσένα; – Τρομερή διέξοδος και εξελίσσεται σε τρόπο ζωής… Το γήπεδο με χαλαρώνει και ο αγώνας απλά είναι μια υπέρτατη ιεροτελεστία.. Και φυσικά ένας κύκλος ανθρώπων, που υπάρχει αμοιβαία αλληλοεκτίμηση!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια