Ευχαριστούν πρόεδρο και προπονητή Ουζούνης και Αθανασίου

Αμέσως μετά την ανακοίνωση της αποδέσμευσής τους από τον Ελλάνιο Δία, Ουζούνης και Αθανασίου ευχαρίστησαν προπονητή και πρόεδρο. Ο Στέλιος Ουζούνης έγραψε το παρακάτω σχόλιο:









«Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους του Ελλάνιου Δία για την εκτίμηση και το σεβασμό στο πρόσωπο μου καθ' όλη τη διάρκεια της συνεργασίας μας και ιδιαίτερα τον πρόεδρο που με βοήθησε πολύ στην ολοκλήρωση της μεταγραφής μου. Θέλω επίσης να ζητήσω δημόσια συγγνώμη από τον προπονητή για τη συμπεριφορά μου προς αυτόν που δεν ήταν η πρέπουσα ενώ αντίθετα η δική του προς έμενα ήταν άψογη. Τέλος, να ευχηθώ καλή συνεχεία και καλή επιτυχία στην ομάδα για την ερχόμενη σεζόν».

Ο Βαγγέλης Αθανασίου ανέφερε τα εξής:

«Με τη σειρά μου και γω θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο για την ανιδιοτελή του προσφορά στην ομάδα αλλά και σε μένα, καθώς επίσης και τον προπονητή για την υπομονή και επιμονή μου έδειξε μαζί μου. Τέλος να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου μα πάνω απ όλα φίλους για όλες τις όμορφες στιγμές που μου χαρίσανε. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια