Πανταζή: «Θέλω να μαι πάντα σε ομάδα που κερδίζει»

Η Ελεάνα Πανταζή αποχαιρέτησε μετά από τρία άκρως επιτυχημένα χρόνια την Τερψιθέα και θα συνεχίσει την καριέρα της στην Α2 κατηγορία με τον Κρόνο. Γεννημένη νικήτρια η Θεσσαλονικιά παίκτρια που είναι από τις καλύτερες σκόρερς των ελληνικών γηπέδων αποκαλύπτεται στο www.weplayball.gr:






- Μια ακόμη όμορφη σεζόν για σένα έφτασε στο τέλος με την κατάκτηση του τίτλου και την άνοδο στην Α1. Μίλησέ μας για αυτό το επίτευγμά σας φέτος..

«Ήταν ένα πολύ σημαντικό επίτευγμα που ίσως λίγοι περίμεναν αν αναλογιστούμε πώς κύλησε η χρονιά. Είναι ένα στοίχημα που βάλαμε όλες με τους ευατούς μας, πεισμώσαμε και είπαμε ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν εξωτερικό παράγοντα να μας "κερδίσει". Όποιος θέλει ας μας κερδίσει στο γήπεδο. Και έτσι συνέβη. Ξεπεράσαμε διοικητικά προβλήματα, τραυματισμούς, πριν καν κλείσει ο πρώτος γύρος αποχώρησε ο βασικός μας άσσος και έμεινε "ακέφαλη" η ομάδα, και μέχρι το τέλος οι υπόλοιπες παίζαμε σχεδόν απλήρωτες. Όμως δείξαμε ότι αν βάλεις στόχο και πιστεύεις πολύ σε αυτό μπορείς να τα καταφέρεις. Φυσικά είχαμε και τη βοήθεια της τύχης. Εκείνο το buzzer beater της Σίσσυς στην Κηφισιά ανέβασε μία ομάδα (εμάς) και έριξε μία άλλη (την ΑΕΝΚ). Αν εκείνο το καλάθι δεν είχε μπει τώρα θα έπαιρνες συνέντευξη από άλλον...»

- Εσύ ήσουν από τις κορυφαίες σκόρερς και φέτος. Είσαι ευχαριστημένη από τη σεζόν που έκανες προσωπικά;

«Δεν είμαι ποτέ ευχαριστημένη από τον εαυτό μου. Πάντα πιστεύω ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Δεν μπορείς να επαναπαύεσαι σε μία ή μερικές καλές χρονιές. Όπως λέει και ένας φίλος μου: "sky is the limit". Θεωρώ καλό ο καθένας να στοχεύει ψηλά και να δουλεύει όσο πιο σκληρά μπορεί ώστε να το πετύχει. To αν θα μπει το καλάθι είναι η κατάληξη μιας επιτυχημένης ακολουθίας, που σημαίνει ότι όλες οι συμπαίκτριές μου έκαναν τη δουλειά τους άριστα και το μερίδιο της επιτυχίας είναι ίσο για όλους. Από αυτόν που παίζει 40 λεπτά μέχρι αυτόν που βοηθάει στην προπόνηση»

-Εδώ και λίγες μέρες ανήκεις στην ομάδα του Κρόνου αποχωρώντας από την Τερψιθέα μετά από 4 χρόνια. Μίλησέ μας για αυτή σου την απόφαση και την επιλογή σου να πας στον Κρόνο και όχι σε κάποια από τις άλλες ομάδες που σε διεκδικούσαν...

«Καταρχήν θέλω να ξεκαθαρίσω ότι πρώτη προτεραιότητά μου ήταν να παραμείνω στην Τερψιθέα. Ωστόσο μετά την αποχώρηση των συμπαικτριών μου σε συνδυασμό με την αργοπορία της διοίκησης δεν μου έμεινε άλλη επιλογή παρά να επιλέξω και εγώ μία άλλη ομάδα να συνεχίσω. Από εκεί και πέρα για μένα το οικονομικό δεν είναι το πρώτο που κοιτάω. Ίσως το πιο σημαντικό είναι να είμαι σε μια ομάδα στην οποία θα νιώθω ότι μπορεί να κερδίζει κάθε εβδομάδα.

Συζήτησα και με τους ανθρώπους του Κρόνου όπως και με άλλες πολύ αξιόλογες ομάδες και η πρότασή τους με κέρδισε. Έδειξαν ότι έχουν στόχο να ανέβουν πάλι στην Α1. Το αν τελικά θα συμβεί δεν το ξέρει κανείς, ωστόσο με βάση το λίγο χρόνο που είχα να αποφασίσω και με τις μεταγραφικές κινήσεις που είχαν κάνει οι υπόλοιπες ομάδες, θεώρησα την ομάδα του Κρόνου τη δεδομένη στιγμή που πήρα την απόφασή μου, πληρέστερη. Βασικό είναι επίσης ότι βρίσκεται σε πολύ κοντινή απόσταση από το σπίτι μου, γιατί με την πρωινή μου εργασία δυστυχώς δεν έχω την πολυτέλεια χρόνου για μεγάλες μετακινήσεις. Ευχαριστώ όλους τους συλλόγους που με πλησίασαν για την εκτίμησή τους στο πρόσωπό μου και τους εύχομαι καλή επιτυχία!»

- Τι σου μένει από αυτά τα 3 χρόνια στην Τερψιθέα, ποιες ήταν οι ομορφότερες αλλά και οι χειρότερες στιγμές που θυμάσαι

«Η Τερψιθέα ήταν ένα πολύ όμορφο "ταξίδι" γι'αυτό άλλωστε και επέλεξα να παραμείνω για 3 χρόνια. Είχα την τύχη να συνεργαστώ με εξαιρετικές συμπαίκτριες και προπονητικό τιμ φυσικά και δεν αναφέρομαι μόνο στο αγωνιστικό σκέλος αλλά κυρίως στο εξωαγωνιστικό και στο πόσο ωραία περάσαμε σαν "παρέα" αυτά τα χρόνια παρά τις όποιες δυσκολίες. Δεν μετάνιωσα στιγμή για την απόφασή μου να παραμείνω στην Τερψιθέα στα χρόνια αυτά και νιώθω δικαιωμένη.

Στις χειρότερες στιγμές ίσως συγκαταλέγεται η δύσκολη χρονιά στην Α1 που παρόλο που "ανεβήκαμε" και ξεκινήσαμε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, στην πορεία ήρθαν τα άλυτα εν τέλει οικονομικά προβλήματα. Επίσης χειρότερη στιγμή θεωρώ στο τελευταίο παιχνίδι για τα play out με τον Άρη για την παραμονή, όπου το αποτέλεσμα ήταν άδικο και θεώρησα ότι η διαιτησία αλλοίωσε εμφανώς το αποτέλεσμα».

- Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι και φιλοδοξίες για το μπάσκετ από δω και πέρα;

«Ο στόχος μου ο φετινός είναι να συμβάλλω στο να ανέβει η ομάδα που ανήκω. Βλέπω από τις μεταγραφικές κινήσεις και των άλλων ομάδων της Α2 Νότου ότι το πρωτάθλημα έχει "δυναμώσει" αρκετά και θα γίνει ένα ανταγωνιστικό και ενδιαφέρον πρωτάθλημα. Κατά τα άλλα, πολύ βασικό είναι να είμαι υγιής και να νιώθω το σώμα μου καλά.


Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες μου τις συμπαίκτριες, το τιμ και τους ανθρώπους στην Τερψιθέα για όλη την προσπάθεια που κάναμε μαζί αυτά τα χρόνια. Επίσης ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στο "Σαρδελάκι" που φρόντισε για το φαγητό μου όλη τη χρονιά. Τέλος, θα ήθελα να αφιερώσω τη φετινή επιτυχημένη χρονιά στους ανθρώπους που βρίσκονται δίπλα μου και με στηρίζουν τόσο στις καλές όσο και στις κακές μου στιγμές».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια