Προπονήτρια στο γυναικείο των Τιτάνων Δράμας η Μυλωνά-Οι πρώτες της δηλώσεις

Την θέση του Σάκη Γαϊτάνη καταλαμβάνει στον πάγκο των γυναικών των Τιτάνων Δράμας η Ιωάννα Μυλωνά. Η γνωστή προπονήτρια δήλωσε τα εξής:










«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοίκηση των Τιτάνων για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και μου πρότεινε να αναλάβω την γυναικεία ομάδα του συλλόγου που αγωνίσθηκα αλλά και πρόσφερα τις υπηρεσίες μου ως προπονήτρια ακαδημιών, κορασίδων αλλά και ως βοηθός προπονητή της γυναικείας ομάδας.

Το μεγαλύτερο ευχαριστώ όμως το χρωστώ στον άνθρωπο που μου έμαθε τα πρώτα μου βήματα ως αθλήτρια (χωρίς να θέλω να αδικήσω κανένα άλλο προπονητή μου), αλλά και ως προπονήτρια που με υπομονή και επίμονη μου έμαθε σχεδόν όλα όσα ξέρω και με στήριξε σε όλες τις καλές και κακές στιγμές μου. Δεν είναι άλλος από τον Αθανάσιο Γαϊτανη που μου κάνει την τιμή να τον αντικαταστήσω στον πάγκο της γυναικείας ομάδας αλλά και να είναι όπως πάντα διπλά μου και να με στηρίζει σε όποια δυσκολία αντιμετωπίσω».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια