Πολυμένης: «Αρχίζω δουλειά στον Παναθλητικό»

Τις πρώτες του δηλώσεις ως τεχνικός υπεύθυνος της υποδομής του Παναθλητικού έκανε ο Θοδωρής Πολυμένης που ανέφερε τα εξής:











«Μια καινούργια σελίδα ανοίγει μετά την πρόταση που δέχθηκα και φυσικά αποδέχθηκα με μεγάλη μου χαρά από την ομάδα του Παναθλητικού Συκεών μετά από σχεδόν 15 χρόνια και την τότε παρουσία μου ως προπονητή της ομάδας ανδρών. Η παρουσία του φίλου μου Σίμου Συρόπουλου, του προέδρου  Γιώργου Γιαρένη, της πρώην αθλήτριας μου και πλέον συνεργάτιδας μου Παναγιώτας Τσαμπούρη καθώς και του καταξιωμένου τόσα χρόνια στις υποδομές προπονητή Βασίλη Αμοιρίδη, δεν μου άφησαν περιθώρια από το να αποδεχθώ την πρόταση.

Πλέον αρχίζει η δουλειά για την δημιουργία ομάδων κοριτσιών και αγοριών που θα πρωταγωνιστούν τα επόμενα χρόνια στα αναπτυξιακά πρωταθλήματα και θα στελεχώνουν σε λίγα χρόνια τις πρώτες ομάδες του συλλόγου».

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.