Το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου το τρίτο τουρνουά μνήμης «Δημήτρη Γαλάνη» από το ΠΚ Νεάπολης

Το τρίτο τουρνουά μνήμης «Δημήτρη Γαλάνη» είναι στο σχεδιασμό του ΠΚ Νεάπολης, και κατά πάσα πιθανότητα θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου.





Από τον σύλλογο παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενες ομάδες να επικοινωνήσουν με τους υπευθύνους. Η φωτό από την περσινή διοργάνωση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια