Μποχωρίδης: «Θα μου λείψουν τα πάντα στο Αλεξάνδρειο»

Συνέντευξη για την επικείμενη μεταγραφή του, τα συναισθήματα του, την ανάγκη για στήριξη στην ομάδα και τον... Δημήτρη Διαμαντίδη παραχώρησε στην σημερινή «Arena Press» και στον Γιάννη Δασκάλου, στη Χαλκιδική όπου βρίσκεται, ο Λευτέρης Μποχωρίδης. Απολαύστε την:







Αν τον τρυπήσεις, πιο πιθανό είναι να τρέξει κίτρινο παρά κόκκινο αίμα. Η ζωή του Λευτέρη Μποχωρίδη, μέχρι σήμερα, είχε μόνο κιτρινόμαυρο φόντο. Από πιτσιρικάκι και τα παιδικά τμήματα του Άρη, κάτω από την θύρα 3, μέχρι το Nick Galis Hall και την καταξίωση. Γιατί ναι, μπορεί να μην μας αρέσει, αλλά το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός έριξε στα πόδια του «γη και ύδωρ», αποτελεί μια επιβεβαίωση όλων των προσπαθειών που έχει κάνει μέχρι σήμερα στην ζωή του ο Λευτέρης Μποχωρίδης, η οικογένειά του και η… δεύτερή του οικογένεια. Ο Άρης. 

Σήμερα μιλάω με παίκτη του Άρη ή του Παναθηναϊκού;

«Παίκτης του Άρη είμαι. Και θα είμαι μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις του Άρη με τον Παναθηναϊκό για την επικείμενη μεταγραφή μου. Αυτό είναι το πιθανότερο να συμβεί, αλλά στον επαγγελματικό αθλητισμό ποτέ μην λες ποτέ».

Είσαι το πρόσωπο των ημερών. Πώς νιώθεις γι’ αυτό;

«Για να είμαι ειλικρινείς, νοιώθω κάπως αμήχανα. Είναι πολύ σπουδαίο μια ομάδα σαν τον Παναθηναϊκό, να σου καταθέτει μια πολύ μεγάλη πρόταση με προοπτικές για το μέλλον σου. Αποτελεί μεγάλη τιμή και χαρά για κάθε αθλητή. Από την άλλη πλευρά όμως, ο Άρης ήταν για μένα μέχρι τώρα όλη μου η ζωή. Αν ολοκληρωθούν οι επαφές των δυο διοικήσεων και τελειώσει η μεταγραφή, είναι σίγουρο ότι θα μου λείψουν τα πάντα στο Αλεξάνδρειο. Από τον φροντιστή, τα αποδυτήρια, τον κόσμο, τα πάντα».

Εσύ έχεις συμφωνήσει με τον Παναθηναϊκό;

«Με την άδεια του Άρη, ο εκπρόσωπός μου βρέθηκε στην Αθήνα και συζήτησε με τον Παναθηναϊκό. Υπάρχει συμφωνία μεταξύ μας, αλλά θα πρέπει να τελειώσουν οι διοικήσεις των δυο ομάδων για να πούμε κάτι παραπάνω».

Είναι τόσο σοβαρή όσο έχουμε μάθει η πρόταση των πρασίνων;

«Ναι. Είναι πραγματικά μια πολύ μεγάλη πρόταση, μια ευκαιρία ζωής για μένα και για την οικογένειά μου. Και δεν έχει να κάνει μόνο με τα χρήματα, όσο με την χρονική διάρκεια του συμβολαίου. Είναι ωραίο να σε θέλουν και να στο δείχνουν έμπρακτα, με σοβαρότητα και με τόσο ξεκάθαρο τρόπο».

Δώσατε την εντύπωση με τον Άρη ότι έχετε συμφωνήσει από την πρώτη στιγμή για την μεταγραφή σου στον Παναθηναϊκό.

«Έχω ιδιαίτερη σχέση με την ομάδα και ειδικά με τον πρόεδρό της, τον κ. Αρβανίτη, με τον οποίο ουσιαστικά μεγάλωσα μπασκετικά από εννέα ετών. Όταν ήρθε ο Παναθηναϊκός και με πλησίασε, είπα ότι πρώτα πρέπει να ικανοποιηθεί απόλυτα ο Άρης και μετά να μιλήσουμε. Μίλησα και εγώ με τον κ. Αρβανίτη, μου έδωσε την αίσθηση ότι κατάλαβε την σοβαρότητα της πρότασης του Παναθηναϊκού και το πόσο μεγάλη ευκαιρία δίνεται σε μένα και την οικογένειά μου, οπότε οφείλω να τον ευχαριστήσω για την στάση του. Το σημαντικό είναι ότι με τον Άρη ήμασταν μαζί, όπως έπρεπε, σε αυτήν την ιστορία. Υπήρξε αμοιβαία κατανόηση και τιμιότητα».

Ο κόσμος του Άρη έχει, λογικά, αναστατωθεί. Έχεις να του πεις κάτι;

«Με τιμά αυτή του η στάση, αλλά ένα έχω να του πω. Να στηρίξει αυτήν την διοίκηση, αυτήν την ομάδα, αυτήν την ιδέα. Ότι και να γίνει με την δική μου περίπτωση, ο Άρης αξίζει στήριξης και τότε σίγουρα θα ξαναφτάσει εκεί που όλοι ονειρευόμαστε. Απλά πρέπει να σταματήσει αυτή η διχόνοια, στην οποία οφείλεται η σημερινή άσχημη κατάσταση του Συλλόγου. Χρειάζεται συσπείρωση και ενότητα, γιατί ο Άρης είναι πάνω απ’ όλους και όλα. Ο Νίκος Γκάλης έχει δώσει το σύνθημα και πρέπει όλοι να τον ακολουθήσουν».

Τι λέει η οικογένειά σου για το ενδεχόμενο να είσαι την Δευτέρα παίκτης του Παναθηναϊκού;

«Είναι και αυτοί κάπως… ζαλισμένοι. Αλλά είναι και συγκινημένοι. Από την μια νοιώθουν μεγάλη χαρά, γιατί υπάρχει στα χέρια μου μια πρόταση ζωής και μια μεγάλη προοπτική για την καριέρα μου, ενώ από την άλλη υπάρχει και μια στεναχώρια που δεν θα με βλέπουν στο Παλέ με τα κιτρινόμαυρα. Είμαστε όλοι άρρωστοι Αρειανοί, ειδικά οι γονείς μου, στους οποίους οφείλω πάρα πολλά. Όπως φυσικά και στον Άρη, στον οποίο χρωστάω τα πάντα για την μπασκετική μου εξέλιξη και πορεία μέχρι σήμερα».

Έχεις σκεφτεί ότι μπορεί άμεσα να προπονείσαι με τον Διαμαντίδη και να έχεις προπονητή έναν εκ των κορυφαίων στην Ευρώπη, τον κ. Ιβάνοβιτς;

«Έχω πει και παλαιότερα ότι ο Δημήτρης Διαμαντίδης είναι αθλητής – πρότυπο. Και φυσικά, είναι πάντα καλύτερο να τον έχεις συμπαίκτη παρά αντίπαλο. Ειδικά παιδιά στην ηλικία μου και στην θέση που παίζω, μπορούν να μάθουν πάρα πολλά από έναν τέτοιο παίκτη. Και για τον κ. Ιβάνοβιτς έχω πολύ καλή άποψη. Ξέρω ότι είναι σκληρός προπονητής, αλλά δίκαιος και του αρέσει να δουλεύει με νεαρούς. Απλά όλα αυτά είναι ακόμη θεωρητικά, γιατί επαναλαμβάνω ότι μέχρι να τα βρουν ο Παναθηναϊκός με τον Άρη, εγώ ανήκω εδώ».

Πέρυσι «έψηνες» τον Βεζένκοφ να μείνει και να μην πάει στο NCAA. Μήπως σου θυμώσει να φύγεις;

«Με τον Σάσα ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε κολλητοί. Τον αγαπάω και με αγαπάει. Η αλήθεια είναι ότι μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι αν πάω στον Παναθηναϊκό, δεν ξέρει αν θα μπορέσει να παίξει σαν αντίπαλός μου. Αλλά εντάξει, είτε μείνω είτε φύγω, ο Σάσα είναι κάτι παραπάνω από συμπαίκτης μου. Αυτό που μου είπε είναι πως, ότι και αν γίνει, αυτός στηρίζει τις αποφάσεις μου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια