Ο Χρήστος Μπανιώτης σε «24 δευτερόλεπτα»

Ο Χρήστος Μπανιώτης, ύστερα από το πέρασμα του σε ΠΑΟΚ και Μαντουλίδη, επέστρεψε στην οικογένεια της Αθλητικής Ένωσης Κομοτηνής και απάντησε στις ερωτήσεις της ενότητας του www.aekomotinis.gr  «24 Seconds». Πάμε να δούμε τις απαντήσεις του Χρήστου…

1)      Από ποια ηλικία παίζεις μπάσκετ;  -Ξεκίνησα να παίζω μπάσκετ στα 14.

2)      Ποια ήταν η πρώτη σου ομάδα;    Η πρώτη μου ομάδα ήταν η Α.Ε. Κομοτηνής

3)      Ποιο είναι το μπασκετικό σου πρότυπο;  -Ο Hakeem Olajuwon

4)      Ποιο είναι το μεγαλύτερο όνειρο σου;  -To μεγαλύτερο μου όνειρο είναι κάποια στιγμή να καταφέρω να αγωνιστώ στην Εθνική Ελλάδος.

5)      Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα;  -Από μικρό παιδί υποστηρίζω την Α.Ε.Κ της Αθήνας σε όλα τα αθλήματα.

6)      Άμυνα ή επίθεση;  -Πιστεύω πώς κάθε καλό αποτέλεσμα έρχεται από την άμυνα.

7)      Τάπα ή κάρφωμα;  -Κάρφωμα. Ένα κάρφωμα μπορεί να ανεβάσει κατακόρυφα την ψυχολογία ενός παίχτη.

8)      Ποια είναι τα μπασκετικά σου χαρακτηριστικά;  -Πιστεύω πως προσαρμόζομαι εύκολα στα «θέλω» του προπονητή. Το κύριο χαρακτηριστικό μου στο παιχνίδι είναι η άμυνα και το κοντινό σουτ ενώ θέλω να πιστεύω πως ακόμα ένα θετικό είναι πως βλέπω εύκολα γήπεδο.

9)      Ποιον αντίπαλο έχεις ζηλέψει και γιατί;  -Δεν έχω ζηλέψει ποτέ αντίπαλο γιατί ο χαρακτήρας μου δεν είναι τέτοιος. Ο Αθλητής όμως που με δυσκόλεψε περισσότερο, είναι ο Σλαφτσάκης του ΚΑΟΔ , όταν εγώ έπαιζα στον ΠΑΟΚ και αυτός στον Μαντουλίδη.

10)   Πώς περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο;  - Βγαίνοντας έξω με φίλους! Περνάω πολλές ώρες με την οικογένεια μου και ακούω αρκετά μουσική.

11)   Τι δεν θες με τίποτα να αποχωριστείς;  -Τις συμβουλές των γονιών μου

12)   Ποια είναι η αγαπημένη σου πόλη/προορισμός;  - Ο αγαπημένος μου προορισμός είναι η Θεσσαλονίκη καθώς εκεί πέρασα πολλά όμορφα χρόνια.

13)   Ποια είναι η αγαπημένη σου ατάκα;  -«Πλάκα μου κάνεις»

14)   Με ποιον παίχτη του ΝΒΑ θα ήθελες να ήσουν συμπαίχτης;  -Κόμπε Μπράιαντ, πολύ μεγάλος σκόρερ.

15)   Ποιος είναι ο καλύτερος συμπαίχτης στην ομάδα;  -Γνωρίζω πολλά παιδιά από την ομάδα αλλά πιστεύω πως θα είμαι πιο πολύ δεμένος με τον Σταύρο τον Χονδρόπουλο, καθώς ήμασταν συμπαίχτες στον ΠΑΟΚ και τα κλιμάκια.

16)   Με 3 λέξεις πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου;  -Υπομονετικός, εγωιστής και φιλόδοξος.

17)   Πώς θα χαρακτήριζες την Κομοτηνή;  - Είναι μία μικρή και ήρεμη πόλη. Είναι ο ιδανικός προορισμός για έναν φοιτητή. Τέλος ο κόσμος και οι αρμόδιοι δείχνουν ενδιαφέρον για την ανάπτυξη του αθλητισμού στον τόπο μας.

18)   Ποιος ήταν ο αγαπημένος σου παιδικός ήρωας;  -O Ironman

19)   Αν ερχόταν αύριο το τέλος του κόσμου, πώς θα ήθελες να περάσεις την τελευταία ημερα;  - Αν όντως αύριο ήταν το τέλος του κόσμου θα ήθελα να περάσω την ημέρα με τους φίλους και την οικογένεια μου, κάνοντας πράγματα που δίσταζα να κάνω μέχρι τώρα.

20)   Ποιον τρόπο διασκέδασης προτιμάς;  -Μου αρέσει κυρίως η χαλαρή ζωή αν και τον τελευταίο καιρό έχω ξεφύγει λίγο (γελώντας)

21)   Εάν έγραφες την αυτοβιογραφία σου, ο τίτλος του βιβλίου ποιος θα ήταν;  -«Χαρές και λύπες από μικρή ηλικία»

22)   Αν υπήρχε μηχανή του χρόνου, σε ποια εποχή θα ήθελες να ζεις;  -Θα ήθελα να ζω στην δεκαετία του 80΄ , καθώς πιστεύω ότι οι άνθρωποι ήταν πιο ξένοιαστοι και δεν υπήρχε τόση υποκρισία στην κοινωνία.

23)   Τι είδους μουσική προτιμάς πριν τους αγώνες;  -Πριν από κάθε παιχνίδι ακούω κυρίως ξένη μουσική, rap και  r&b


24)   Τι σημαίνει το μπάσκετ για εσένα;  - Μου ανοίγεται πραγματικά μεγάλο θέμα! Έφυγα μικρός από την Κομοτηνή με  πολλά όνειρα και φιλοδοξίες, πιστεύοντας πως θα έφτανα σε υψηλό επίπεδο κάποια στιγμή.  Όπως είπα και πιο πριν έζησα λίγες  χαρές αλλά πολλές λύπες. Αγαπάω το μπάσκετ και γενικότερα τον αθλητισμό… Μετά από 3 επεμβάσεις στο γόνατο , πολλά όνειρα μου  έσβησαν! Συνεχίζουμε όμως καθώς πιστεύω πως μετά από αυτό θα βγω αρκετά πιο δυνατός!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια