Παρελθόν από τον ΠΑΟΚ ο Πολυμένης-Ευχαριστίες προς όλους


Από τον, πρώην πλέον, προπονητή των ακαδημιών του ΠΑΟΚ, Θόδωρο Πολυμένη, πήραμε και δημοσιεύουμε την κάτωθι επιστολή:








«Με την παρούσα, θα ήθελα να ενημερώσω για την αποχώρησή μου από τον ΠΑΟΚ μετά από δύο χρόνια ως υπεύθυνος οργάνωσης του PAOK JUNIOR BASKETBALL PROGRAM και των τμημάτων των ακαδημιών των κοριτσιών.

Λόγοι που πιστεύω δεν θα βοηθήσουν να τους αναφέρω με αναγκάζουν να αποχωρήσω υποσχόμενος από την πρώτη ημέρα που ανέλαβα ειδικότερα στα αγόρια και κορίτσια των Ακαδημιών αλλά και στους γονείς που με μεγάλη δυσκολία και στερήσεις ακολουθούσαν όλες τις υποχρεώσεις ότι θα είμαι ειλικρινείς, υπεύθυνος και  υπόλογος απέναντι τους.

Είναι τόσο έντονα τα συναισθήματα με την αποχώρηση μου μετά από τόσο όμορφες στιγμές που έζησα το διάστημα των δύο χρόνων που σίγουρα εκμηδενίζουν τις κακοτοπιές που πήγαν να δημιουργηθούν.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα αγόρια και κορίτσια των ακαδημιών για την αγάπη και το χαμόγελο που εισέπραττα καθημερινά και μου έδιναν δύναμη για την επόμενη ημέρα, τους γονείς για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο μου και τους συνεργάτες μου προπονητές για την κοινή πορεία μας.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόουτς Σταυρόπουλο για την τιμή που μου έκανε να συνεργαστώ μαζί του, όλα τα μέλη της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, το προσωπικό και ιδιαίτερα τον Πάνο Χορόζογλου.

Τον αντιπρόεδρο του ΑΣ ΠΑΟΚ κ. Δημοκράτη Παπαδόπουλο, τον ειδικό  γραμματέα κ. Κώστα Χουζανά και τον φίλο μου και συνεργάτη στις ακαδημίες των κοριτσιών Κοσμά Δάγκουλα.

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τον φίλο μου τον Μπάνε για την τιμή που μου έκανε να δουλέψω αυτά τα δύο χρόνια στο ΠΑΟΚ και να ζήσω και εγώ τις επιτυχίες της ομάδας που οφείλονταν κατά ένα μεγάλο ποσοστό σον ίδιο και στην αδιαμφισβήτητη ικανότητα που έχουν λίγοι άνθρωποι σε όλον τον κόσμο και ιδιαίτερα στο αθλητισμό όπως ο ίδιος το να είσαι αρχηγός και ηγέτης.

Κρατώ πάνω από όλα όμως τις ανθρώπινες σχέσεις που δημιούργησα με το σύνολο των αθλητών και αθλητριών, από τον ενιαίο ΠΑΟΚ όπως ονομάτιζα πάντοτε άσχετα αν σε κάποιους δεν άρεσε, τους φίλους και συνεργάτες από τις Ακαδημίες που συνεργάζεται ο ΠΑΟΚ, τους γονείς και τους φίλους της ομάδας μας χρησιμοποιώντας ένα δικό τους σύνθημα: «Εμείς μαζί για μια ζωή…»


*Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες του μπλογκ, ο γνωστός τεχνικός μιλά με ομάδες Γ΄ Εθνικής και όχι μόνο. 

Δημοσίευση σχολίου

14 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Θόδωρε δεν μας είπες πόσοι αθλητές αποχώρησαν αυτά τα δύο χρόνια!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αντι να εκδιδει ανακοινωση με ευχαριστιες μηπως μπορει να μας πει καθε ποτε εβλεπε τους γονεις; Μήπως μονο οταν ηταν να τους αρμεξει με την συνδρομη; για πες μας κυριε πολυμενη ποσα παιδια απο τις ακαδημιες εφτασαν να παιζουν στο παιδικο και το εφηβικό; αλλά εκει εκανες τουμπεκι έκανε ότι ήθελε ο δεμερτζης που τιγκαρει τα κολέγια. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλα μερικοι ξυπνησαν τωρα ετσι παει το συστημα.κολεγιο-παοκ-κλιμακια.Τι δεν καταλαβαινειs..
Ο χρήστης ΠΟΛΥΜΕΝΗΣ ΘΟΔΩΡΟΣ είπε…
Χωρίς να είναι σκοπός μου να μπω σε αντιπαράθεση με απόψεις που ανεβαίνουν θα το έκανα μόνον αν οι κρίσεις και επικρίσεις ήταν επώνυμες! Απλά να ενημερώσω ότι ήμουν ο μόνος που είχα καθημερινή επαφή με τους γονείς αγοριών και κοριτσιών τα δύο χρόνια και ότι οι συνδρομές δεν ήταν δική μου αρμοδιότητα και ρόλος !!Όσο για τις ευχαριστίες εγώ τις δημοσιεύω επώνυμα ως σωστός επαγγελματίας άσχετα με την άποψη μου για πρόσωπα και πράγματα που πιθανόν να ήταν και η αιτία της φυγής μου και όχι να κράζω μέσα απο την Ανωνυμία μου !!! Σας ευχαριστώ !!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Οι κρίσεις είναι ανώνυμες γιαρί στον παοκ υπάρχει omerta κ. Πολυμένη. Αλλοίμονο σε όποιον μιλήσει το παιδί του θα έπαιζε του αγίου........ μια φορα μιλησες τα χριστουγεννα και το κανεις θεμα. Ετσι ειναι οι υπευθυνοι ενω για τους προπονητες που επελεγες τι να πω λιρα εκατο όλοι. Α ξέχασα ο γιος σου αξιοκρατικα επαιζε 30 λεπτα.....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΛΥΜΕΝΗ ΓΙΑΤ ΕΙΔΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΜΑΛΛΟΝ ΟΛΑ ΔΙΑΛΥΘΗΚΑΝ
ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΜΑΛΛΟΝ Ο κος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΕΦΗΒΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σας πληροφωρώ οτι δεν έχει διαλυθεί τίποτα. Άλωστε πως να διαλυθεί κάτι με τη φυγή του Πολυμένη αφού δεν ασχολούταν με τίποτα. Το μόνο που έκανε να παίρνει τηλ γονείς και παιδιά και να τους επηρεάζει αρνητικά για τους άλλους προπονητές. Ας μου πεί κάποιος σε ποιά ομάδα στέριωσε. Και σημειωτέον, τον διώχνουν! Η μεγαλύτερη προπονητική απάτη!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Έτυχε και παρακολούθησα προπονήσεις του κλιμακίου 1999 2000 και θελω να πω οτι μονο ντροπή πρεπει να νιώθει ο ανώνυμος για τις ανοησίες που γράφει!!!
Αλλα δυστυχώς το κόμπλεξ γονέων άσχετων με το άθλημα και η άποψη ο δικός μου γιος ειναι παιχταρας καταστρέφουν τα παιδια τους!!
Είδα παιδια απο μικρές ομάδες της πόλης στο κλιμάκιο και φυσικά 3 απο Παοκ και 3 από Άρη ολοι οι υπόλοιποι απο μικρές ομάδες!!!!
Γιατι ο αθλητής αν ειναι καλός όπου κι αν παίζει θα φανεί!!!
Επιςης εσεις οι γονείς μπορείτε τους παιχταραδες σας που αδικούνται να τους πάτε σε μικρότερες ομάδες για να αναδειχθούν αφού αξίζουν. αλλα προφανώς θέλετε να λέτε εσεις και τα παιδια σας κάνοντας φιγούρα οτι παίζετε στον ΠΑΟΚ!!!!
Τέλος καθότι ειμαι Παοκτσης ντρέπομαι γιατι ακομη και εδώ ξεφυλλίζουμε την ιδέα !!!!!
ΠΑΟΚ πάνω απο ολους και απο ολα!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Απο την ανορθογραφία σου καταλάβαμε Ανώνυμε αν και τα αρχικά σου είναι τα ίδια ποιος είσαι γιατί τα ίδια έλεγες και στους μεγάλους !! Γιατί και εκεί που βρίσκεσαι τα ίδια κάνεις !!!
Δεν θα σου δικαιολογήσω τον Coach αλλά μην ξεμπροστιάζεσε άλλο σε καταλάβαμε !! Μας έχεις κάνει τον βίο αβίωτο τόσα χρόνια και δεν ξεκουμπίζεσαι!! Αγανακτισμένος γονέας με δύο παιδιά στην Ακαδημία εδώ και 4 χρόνια είμαι και γνωρίζει ο κος Τσιότρας αν θέλεις ρώτα τον να σου πεί ποιος είμαι και να σου απαντήσω επώνυμα πλέον !!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πάρτε τα παιδια σας απο την ακαδημία του ΠΑΟΚ και πηγαίντε σε αλλη ακαδημία!!!
Αν αξίζουν θα παίξουν αν οχι γυρίστε το στο τέννις!!!!
Φτάνει με τους δήθεν που πληρώνουν ενα σωρό λεφτά έρχονται με τις αμαξαρες gσε ομάδες Άρη ΠΑΟΚ κλπ με σκοπό μονο να γράφουν στο διαδίκτυο και να κάνουν φιγούρα σε άλλους γονείς οτι τα παιδια τους παίζουν σε αυτές τις ακαδημίες και τελικα τα παιδια τους απλα να ζεσταίνουν τους πάγκους και να τα βάζουν οι προπονητές με το ζόρι να παίξουν απλα για να μην φύγουν απο την ομάδα και χαθούν τα έσοδα!!!
ΦΘΑΝΕΙ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δυστυχώς υπάρχουν πολλές αλήθειες για τον Θόδωρο, τον Μanager και τον Νίκο που είναι υπεύθυνος - Ανεύθυνος και μόλις έφυγε του τα έχωσαν εκ των έσω.....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΤΩΝ 14 ΑΤΟΜΩΝ ΕΠΙ ΠΛΗΡΩΜΗ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΩ ΣΤΟ ΠΑΟΚ ΜΕ 12 ΕΥΡΩ. ΕΤΣΙ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΧΑΡΑΤΣΙ 14 ΕΠΙ 12 ΙΣΟΝ 164 ΕΥΡΩ! ΑΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΕΣ ΠΕΝΤΑΔΑ..... ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΑΤΟΜΙΚΗ Ο ΠΟΛΥΜΕΝΗΣ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Με ογδόντα μεταγραφές τι πήραν; Πόσοι παίκτες ήταν από τα αναπτυξιακά του ΠΑΟΚ; Νυροπή τους που θέλουν έτοιμους παίκτες και κάνπυν "παιδομάζωμα"
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο καλύτερος μάγειρας!!!! Σε κάθε τουρνουά MVP έβγαζε τον γιό του.(χωρίς να φταίει το παιδί)!