Φεύγει φαντάρος ο Τσιμπραηλίδης-Συγκινητική επιστολή για το Ναύαρχο Βότση

Την στρατιωτική του θητεία θα υπηρετήσει σύντομα ο προπονητής της υποδομής του Ναύαρχου Βότση, Χρυσόστομος Τσιμπραηλίδης, που ανάρτησε στην ομάδα του συλλόγου στο facebook το κάτωθι κείμενο:









«Πέρασαν τέσσερα πολύ όμορφα χρόνια, με πολλές ευχάριστες στιγμές στον ιστορικό σύλλογο του Ναύαρχου Βότση! Η επόμενη χρονιά θα με βρει να εκπληρώνω τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις.

Καταρχάς θα ήθελα να ευχαριστήσω τον άνθρωπο που με έφερε στην ομάδα, που με εμπιστεύθηκε, με στήριξε και μου έμαθε αρκετά πράγματα, τον πολύ καλό μου φίλο και συνεργάτη Τάσο Μανωλόπουλο καθώς επίσης και τον φίλο μου Παναγιώτη Νομικό, που είναι ένας πραγματικός δάσκαλος με τα παιδιά, και μου μετέδωσε τις γνώσεις του στην προπονητική και την ψυχολογία των παιδιών και με συμβουλεύει όποτε το έχω ανάγκη! Σας ευχαριστώ για όλα!

Να ευχαριστήσω όλο το διοικητικό συμβούλιο (παλιό και καινούργιο) του Ναύαρχου Βότση για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και φυσικά όλους τους συναδέλφους προπονητές για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια!

Τέλος δεν γίνεται να μην ευχαριστήσω όλους αυτούς τους υπέροχους γονείς και τα εκπληκτικά παιδιά του συλλόγου μας!!! Είχα την τύχη όλα αυτά τα χρόνια να γνωρίσω και να δουλέψω λίγο-πολύ με όλα τα παιδιά του συλλόγου (δεν είναι και λίγα) και θέλω να σας ευχαριστήσω πραγματικά μέσα από την καρδιά μου.

Έμαθα πολλά πράγματα και από εσάς και ελπίζω να μπόρεσα να σας μάθω και εγώ αρκετά και να σας μείνουν πράγματα από μένα! Να συνεχίσετε να δουλεύεται σκληρά και να προσπαθείτε όσο περισσότερο μπορείτε, και στο μπάσκετ αλλά και στη ζωή σας γενικά γιατί μόνο έτσι θα τα καταφέρεται να πετύχετε τους στόχους σας και τα όνειρά σας!

ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΈΧΕΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΈΧΕΤΕ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ!!! Να είστε καλά και σας εύχομαι τα καλύτερα γιατί το αξίζετε!!! Θα μου λείψετε! Καλό καλοκαίρι σε όλους και καλά αποτελέσματα στις εξετάσεις σας οι μεγάλοι!! Και όπως λέει και ένας γνωστός μου….. VAMOS BOTSIS!!!

(Υ.Γ: Γίνεται μια προσπάθεια από τον Τάσο και από μένα μήπως καταφέρουμε να κρατήσω κάποια τμήματα ακαδημιών του χρόνου, αλλά δυστυχώς δεν εξαρτάται μόνο από μας».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια