Κωστάκη: «Τιμητική πρόταση από τον ΠΑΟ-Δεν έχω συμφωνήσει με κανέναν»

Η Αναστασία Κωστάκη στη σεζόν που ολοκληρώθηκε αποτέλεσε την ευχάριστη έκπληξη του πρωταθλήματος.








Όταν αποφάσισε να επιστρέψει στην ενεργό δράση με τη φανέλα του Παναθηναϊκού, μας ξάφνιασε, απέδειξε όμως πως όσο καιρό και αν βρίσκεται εκτός παρκέ, είναι απίθανο να… ξεχάσει αυτό που αγαπά.

Οι εμφανίσεις της, η αξία και η προσωπικότητά της «άνοιξαν» την όρεξη αρκετών ομάδων, προκειμένου να την εντάξουν στο δυναμικό τους. Πρόσφατα μάλιστα κυκλοφόρησαν και σενάρια για συμφωνία με τον Αθηναϊκό.

Η ίδια μέσα από το Leoforos.gr δίνει την απάντησή της: «Παρά τα όσα έχουν γραφτεί δεν έχω συμφωνήσει με καμία ομάδα. Η διοίκηση του Παναθηναϊκού μου έχει κάνει μια πολύ σοβαρή πρόταση, που με τιμά ιδιαίτερα και έχει προτεραιότητα. Η αλήθεια είναι πως δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα κάνω τη νέα σεζόν, και αν θέλω να συνεχίσω να παίζω σε τόσο ανταγωνιστικό επίπεδο. Σίγουρα χρειάζομαι χρόνο για να σκεφτώ και να πάρω τις αποφάσεις μου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια