Στον ΑΣ Πανόραμα ο Κώστας Τσάκος- Ακόμη αποκτήθηκαν οι Γκάτζος, Κεραμιδάς, Λέρας-Παραχωρήθηκαν Σκανδαλίδης, Σαμαράς, Σαράφης

Στον ΑΣ Πανόραμα θα συνεχίσει την καριέρα του ο Κώστας Τσάκος. Ο γνωστός παίκτης επιστρέφει στην ομάδα που ανδρώθηκε μπασκετικά και το 1997 είχε αποχωρήσει ως αρχηγός και κορυφαίος σκόρερ στην έως τότε ιστορία της.










Στη συνέχεια ο γεννημένος το 1974 πάουερ φόργουορντ έπαιξε στην Πυλαία, τον Αρίωνα, την Ατλαντίδα και τον Απόλλωνα Καλαμαριάς. Από το 2006 έως τώρα αγωνιζόταν στον Αετό και ήταν ο αρχηγός και η «σημαία» της ομάδας.

Εχει υπάρξει κορυφαίος σκόρερ των πρωταθλημάτων της ΕΚΑΣΘ, ενώ ακόμη και τώρα έχει διψήφιο μ.ο. πόντων ανά αγώνα. Διακρίνεται για το «φαρμακερό» του  σουτ από μέση και μακρινή απόσταση και τον δυναμισμό του στο παιχνίδι.

Το 2013 κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο με την ομάδα της Ελλάδας στην κατηγορία 35+ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα βετεράνων που διεξήχθη στην Θεσσαλονίκη.

Ο παίκτης προέβη στις εξής δηλώσεις μετά την οριστικοποίηση της μεταγραφής του:

«Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω στην ομάδα του Πανοράματος μετά από 17 ολόκληρα χρόνια. Μεγάλο ρολό στην απόφαση μου έπαιξε η έλευση στη θέση του προπονητή του Στράτου Καραμανώλη και το ότι συμπαίκτες μου θα είναι καλοί μου φίλοι, όπως ο Γιάννης Γάκης, ο Γιώργος Παπανδρέου και ο Κώστας Τσιτσιρίγκος.

Ελπίζω να βοηθήσω κι εγώ την ομάδα ώστε να πρωταγωνιστήσει στο δύσκολο πρωτάθλημα της Β΄ ΕΚΑΣΘ. Τέλος, θέλω να δηλώσω ότι είμαι πολύ συγκινημένος που κλείνει μετά από οκτώ χρόνια ο κύκλος μου στην ομάδα της καρδίας μου, τον Αετό. Ευχαριστώ παρά πολύ τους συμπαίκτες μου και ειδικά τον προπονητή και πάνω απ' όλα πολύ καλό μου φίλο Άγγελο Καραμανλή, για όσα μου προσέφερε. ήταν οκτώ εξαιρετικά χρόνια που θα τα κουβάλαω πάντα μαζί μου».

Πήρε και Γκάτζο, Κεραμιδά, Λέρα

Στην απόκτηση του Νίκου Γκάτζου με ελεύθερη μεταγραφή από τον Αετό προχώρησε το αντρικό τμήμα, ενώ για την εφηβική και αντρική ομάδα αποκτήθηκαν  ο Βασίλης Κεραμιδάς από το Μαντουλίδη και ο Αστέριος Λέρας από την Ακαδημία Αστέρια με υποσχετική ενός έτους  και από τους δύο συλλόγους, που ο ΑΣ Πανόραμα ευχαριστεί θερμά για συνεργασία.

Ο ΑΣ Πανόραμα με υποσχετική ενός έτους  παραχώρησε τον Νίκο Σκανδαλίδη στη Χ.Α.Ν.Θ. (1999) και τον Αλέξανδρο Σαμαρά (1999) στον Αχιλλέα Τριανδρίας. Τέλος μεταγράφηκε και ο Αριστείδης Σαράντης  (1999) στο ΣΑΑΚ Ανατόλια.

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
Κωστα εισαι τεραστιος καλη αρχη και πανω απ'ολα υγεια!!
Μιχάλης Κ.