Κεχαγιά: «Μπασκετικό θαύμα η φετινή πορεία του Ιπποκράτη Κω»

Η Ζωή Κεχαγιά πραγματοποίησε μία από τις καλύτερες σεζόν της καριέρας της. Βοήθησε τα μέγιστα τον Ιπποκράτη στην καταπληκτική του πορεία στην Α1 Γυναικών, αναδείχτηκε πρώτη Ελληνίδα σκόρερ με 17,4 πόντους κατά μέσο όρο και όπως λέει «δεν υπάρχει κλειδί, είναι ολόκληρη κλειδαριά» Αναλυτικά τα όσα είπε στο www.basketblog.gr :




Νιώθεις δικαιωμένη για την επιλογή σου να παίξεις στον Ιπποκράτη;

«Εκ των πραγμάτων αποδείχθηκε ότι έκανα τη σωστή επιλογή. Ο Ιπποκράτης έκανε την υπέρβαση, όχι μόνο παρέμεινε στην Α1, αλλά έφτασε και στην τέταρτη θέση στην κανονική περίοδο. Ηταν ένα μικρό μπασκετικό θαύμα, αν αναλογιστούμε τη δυναμική και την ιστορία των ομάδων που περάσαμε. Φτάσαμε και μια ανάσα από τον τελικό του Κυπέλλου, μην το ξεχνάμε και αυτό. Νομίζω ότι δεν δικαιώθηκα μόνο εγώ για την επιλογή μου, αλλά και όσοι πίστεψαν σε μένα και με πίεσαν να αποδεχθώ την πρόταση του Ιπποκράτη. Πήγα στην Κω, όταν όλοι οι άλλοι έφευγαν».

Ποιο ήταν το κλειδί αυτή της επιτυχίας;

«Δεν είναι ένα κλειδί, είναι ολόκληρη κλειδαριά. Σωστη διοίκηση, εξαιρετική συνεργασία προπονητών και παικτριών, βοήθεια από όλο τον κόσμο του νησιού. Μα πάνω απ' όλα, το κλειδί που ξεκλείδωσε την πιο μεγάλη πόρτα, ήταν η υπομονή που έδειξαν όλοι και τα βήματα πίσω που χρειάστηκε να κάνει ο καθένας ξεχωριστά, ώστε να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Και μιλάω για διοίκηση, προπονητές και παίκτριες. Είναι πολλά μαζεμένα σημαντικά πράγματα, που σπάνια τα συναντάς σε ομάδες».

Ποιες είναι οι καλές και ποιες οι κακές στιγμές που κρατάς από τη σεζόν που τελείωσε;

«Οι καλές στιγμές είναι πολλές περισσότερες από τις κακές. Ποιος μπορεί να ξεχάσει τη νίκη επί του Παναθηναϊκού, που γιορτάστηκε από όλη την Κω; Τη νίκη επί του Πρωτέα ή του Αθηναϊκού; Συνολικά κάθε νίκη ήταν σημαντική στιγμή, κάθε ήττα - ειδικά στο νησί - ήταν κακή. Με αποκορύφωμα την ήττα στον ημιτελικό του Κυπέλλου. Κάναμε μια εβδομάδα να κοιμηθούμε... Και είδα παιδάκια να κλαίνε και μεγάλους ανθρώπους να είναι λυπημένοι. Κι όλα αυτά, για έναν αγώνα μπάσκετ».

Ποια είναι τα σχέδια σου για τη νέα σεζόν; Θα ήθελες να μείνεις στον Ιπποκράτη;

«Δεν έχω κάνει σχέδια για την επόμενη σεζόν, άλλωστε για να κάνω κάτι εγώ, πρέπει πρώτα να κάνουν σχέδια οι ομάδες... Δεν είμαι εγώ ομάδα, είμαι αθλήτρια. Είναι νωρίς ακόμα, δεν βιάζομαι. Πέρυσι πήγα Αύγουστο στον Ιπποκράτη και έκανα μια από τις καλύτερες επιλογές στην καριέρα μου... Η Κως είναι όμορφο νησί, γεμάτο εξαιρετικούς ανθρώπους. Νιώθω σαν να είναι το νησί μου πλέον. Αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι για το μπάσκετ. Ολα είναι ανοιχτά για την επόμενη σεζόν. Είτε μείνω, είτε φύγω, τα συναισθήματά μου για την Κω θα είναι τα ίδια».

Πιστεύεις θα είναι καλό για το γυναικείο μπάσκετ αν επιτραπούν οι δύο ξένες;

«Ναι, γιατί θα ανέβει ακόμα περισσότερο το επίπεδο. Το περασμένο πρωτάθλημα ήταν πιο ανταγωνιστικό από τα προηγούμενα, αν γίνει και πιο ποιοτικό θα κερδίσουν όλοι. Μακάρι να επιστρέψουν και κορίτσια που έπαιζαν στο εξωτερικό, τα πράγματα θα βελτιωθούν ακόμα πιο πολύ».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια