Βεζένκοφ: «Είμαι χαρούμενος που παίζω στον Άρη»

Σε συνέντευξη του στο novasports.gr ο Αλέξανδρος Βεζένκοφ αναφέρθηκε στα παιδικά του χρόνια, την πορεία του ως παίκτης, ενώ τόνισε πως είναι χαρούμενος στον Άρη, δίχως να παραλείψει να σταθεί στην αγάπη του κόσμου προς το πρόσωπό του.









-Τι σημαίνει το Πάσχα για σένα Αλέξανδρε;

«Καταρχήν, να δώσω τις ευχές μου σε όλο τον κόσμο. Αγάπη και υγεία! Παρά τις δύσκολες εποχές που ζούμε να προσπαθήσει ο καθένας από εμάς να βρει τη δική του ευτυχία. Για μένα το Πάσχα σημαίνει θετική σκέψη και προσπάθεια για τα καλύτερο».

-Η περίοδος του Πάσχα είναι για τον αθλητή περίοδος ξεκούρασης, αποτοξίνωσης ή μία ακόμα περίοδος προπονήσεων;

«Όπως είναι φέτος το πρωτάθλημα, καθώς παίζουμε 24 του μηνός, όλο το Πάσχα και Μ. Σάββατο και Κυριακή θα είμαστε στα γήπεδα. Πρέπει να προετοιμαστούμε για το επόμενο παιχνίδι. Ότι κάναμε, το κάναμε πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα. Τώρα προπονήσεις.».

-Πάσχα στη Βουλγαρία ή στην Ελλάδα;

«Για μένα στην Ελλάδα, λόγω υποχρεώσεων με τον Αρη. Σε γενικές γραμμές όμως δεν αλλάζει κάτι, στην ουσία έχουμε τα ίδια έθιμα. Ο κόσμος πηγαίνει μαζικά στις εκκλησίες, την ημέρα του Πάσχα τρώμε και πίνουμε, κλασικά πράγματα!».

-Σου έχει λείψει το Πάσχα στη Βουλγαρία;

«Γενικά μου έχει λείψει η Βουλγαρία. Όμως να σας πω την αλήθεια, προτιμώ να πηγαίνω για λίγο. Ο κόσμος εκεί έχει πάρα πολλά προβλήματα, η φτώχεια έχει χτυπήσει κόκκινο και οι στιγμές είναι δύσκολες. Παρά ταύτα αυτή είναι η πατρίδα μου, εκεί ζουν οι δικοί μου άνθρωποι και μου λείπουν».

-Θέλεις να θυμηθείς ένα Πάσχα που σου έμεινε;

«Κάθε Πάσχα είναι χαρούμενο και κρατάω στιγμές. Θα σου έλεγα τις Πασχαλινές ημέρες στην Κύπρο, όπου μεγάλωσα. Εκεί έζησα μέχρι τα 15 μου και έχω τις περισσότερες μνήμες. Θυμάμαι έντονα τις στιγμές που έρχονταν ο πατέρας μου από τη Βουλγαρία και η αδερφή μου από την Αμερική και σμίγαμε σαν οικογένεια. Ωραίες στιγμές!».

-Μια ευχή που θα μπορούσες να κάνεις είναι να αναστηθεί ο μπασκετικός Αρης και να ξαναγίνει η μεγάλη ομάδα του παρελθόντος;

«Υπάρχουν οι βάσεις για να αναστηθεί. Η ομάδα είναι σε καλά χέρια. Η διοίκηση προσπαθεί κάθε μέρα, εμείς οι παίκτες το ίδιο και πιστεύω στα επόμενα χρόνια ο Αρης να διεκδικεί κάτι καλύτερο απ΄ αυτό που διεκδικεί τώρα».

-Η φετινή χρονιά πως κύλησε;

«Ηταν δύσκολη η προετοιμασία, παλέψαμε, μας σημάδεψε όμως η φυγή του προπονητή μας (σ.σ Αγγέλου) και του καλύτερού μας παίκτη (σ.σ Αθηναίου). Χρονιά με πολλά σκαμπανεβάσματα, με κακές ήττες, αλλά και με καλές νίκες, με τελικό Κυπέλλου, τα είχαμε όλα». -Κρατάς, δηλαδή, τον τελικό, παρά το άτυχο αποτέλεσμα; « Σίγουρα τον τελικό, όμως μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος έχω την εντύπωση πως κάτι χρωστάμε στον Πανιώνιο. Δεν μας φτάνουν οι δύο νίκες που πετύχαμε φέτος. Νομίζω πως θα πάμε καλά και στα play offs».

- Διαγράφεις κάτι;

«Δεν έχω κάτι να διαγράψω απ΄ τη σεζόν. Ισως η φυγή του κόουτς να πλήγωσε και να αποσυντόνισε την ομάδα, αλλά ξαναβρήκαμε τα πατήματά μας. Και φυσικά διαγράφω το β΄ ημίχρονο του τελικού στην Κρήτη».

-Αυτή τη στιγμή είσαι ότι πιο ελπιδοφόρο έχει να παρουσιάσει ο Αρης. Η δική σου φιλοδοξία;

«Στόχος δικός μου είναι να γίνομαι καλύτερος. Να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ, στο 100% της απόδοσής μου. Εμένα μ΄ αρέσει στον Αρη, στη Θεσσαλονίκη, απ΄ ότι ξέρω μ΄ αγαπάει κι κόσμος, θέλω να μείνω, αλλά θα δούμε μετά το τέλος της σεζόν».

-Θα μπορέσεις να «αντισταθείς» στις προτάσεις που έρχονται;


«Στην ηλικία που είμαι, αυτό που ενδιαφέρει είναι να αγωνίζομαι. Να έχω ουσιαστικό ρόλο και να εξελίσσομαι. Δεν μ΄ αρέσει να κάθομαι και να είμαι 12ος ή 13ος».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια