Χριστοδούλου: «Θέλω να αγωνιστώ στην Εθνική Ελλάδας»

Ο Αντρέας Χριστοδούλου εδώ και μερικούς μήνες είναι κάτοχος ελληνικού διαβατηρίου, όμως, κάποιες εμπλοκές στην έγκριση της αίτησης του προς την αντίστοιχη κυπριακή ομοσπονδία προς το παρόν κάνει αβέβαιη την αλλαγή υπηκοότητας, με τον ίδιο να ζητάει άμεση επίλυση του θέματος.









Ο ίδιος μίλησε στο sigmalive.com για την παρουσία του στους Πειραιώτες, αλλά και για τις πρώτες του εικόνες. Αναλυτικά η συνέντευξη:

- Ανδρέα, κλείνεις σχεδόν ένα χρόνο παρουσίας στον Πρωταθλητή Ευρώπης. Πως είναι η εμπειρία μέχρι στιγμής;

«Πράγματι η πρώτη μου χρόνια με τα χρώματα του Ολυμπιακού κοντεύει προς το τέλος της. Ελπίζω να τελειώσει με τον καλύτερο τρόπο και να πάρουμε το πρωτάθλημα. Ήταν μια δύσκολη χρόνια για μένα αφού η εγγραφή μου στην Ομοσπονδία ως Έλληνας έγινε στο τέλος Ιανουαρίου. Τότε ήταν που ξεκίνησα να παίρνω χρόνο συμμετοχής στο ελληνικό πρωτάθλημα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος απ΄ όλους τους συμπαίκτες μου, το προπονητικό τιμ, τη διοίκηση και από τον κόσμο του Ολυμπιακού. Ό,τι χρειάστηκα μέχρι στιγμής ήταν πάντα δίπλα μου και τους ευχαριστώ».

- Η ομάδα έφτασε μέχρι τον 5ο αγώνα κόντρα στη Ρεάλ, αλλά δεν έγινε εφικτή η πρόκριση στο Final-4 της Ευρωλίγκα. Τώρα που έχει περάσει λίγος καιρός, κρίνεται ως πετυχημένη ή αποτυχημένη η ευρωπαϊκή πορεία;

«Σίγουρα το να λείπει ο Ολυμπιακός από το Final-4 δεν είναι και ό,τι καλύτερο αλλά νομίζω ότι η ομάδα πάλεψε μέχρι και το τελευταίο λεπτό. Είχαμε αρκετούς τραυματισμούς και μας στοίχησαν. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη».

- Πλέον η προσοχή στρέφεται στην Α1. Το πρωτάθλημα ήταν ανταγωνιστικό και πέρα από ΠΑΟ και ΟΣΦΠ υπάρχουν και άλλες ικανές ομάδες. Ως παίκτες πως αντιμετωπίζεται αυτή τη βελτίωση των αντιπάλων;

«Βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και δείχνουμε τον απαραίτητο σεβασμό σε κάθε αντίπαλο».

- Αν τελικά προκριθείτε στους τελικούς με τον Παναθηναϊκό, θα έχετε μειονέκτημα έδρας. Πως βλέπεις τις πιθανότητες σας για κατάκτηση του τίτλου;

«Σίγουρα ο Παναθηναϊκός θα έχει το πλεονέκτημα έδρας, όπως και εμείς πέρσι. Αυτό όμως δεν σημαίνει τίποτα».

- Φέτος δεν έχεις πάρει πολλά λεπτά συμμετοχής, αλλά ήταν μια χρονιά αναγνωριστική. Νιώθεις έτοιμος πλέον να βοηθήσεις περισσότερο τον Ολυμπιακό στο παρκέ;

«Σίγουρα το θέμα της συμμετοχής μου ως Έλληνας με άφησε εκτός παρκέ για τέσσερις μήνες αλλά μου δόθηκε η ευκαιρία να δουλέψω όσο ποτέ άλλο. Στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα οπότε μου ζητηθεί από τον προπονητή μου».

- Πόσο βελτιώθηκες ως καλαθοσφαιριστής αυτή τη σεζόν;

«Το να είσαι σε μια ομάδα όπως τον Ολυμπιακό βελτιώνεσαι πάρα πολύ. Οι εμπειρίες είναι ανεκτίμητες όταν ειδικά έχεις δίπλα σου συμπαίκτες που είναι οι καλύτεροι στην Ευρώπη. Με συμβουλεύουν και με βοηθούν να γίνομαι καλύτερος σε κάθε προπόνηση και αγώνα».

- Εδώ και μερικούς μήνες έχεις αποκτήσει το ελληνικό διαβατήριο, κάτι που σου ανοίγει την πόρτα να αγωνιστείς στην Εθνική Ελλάδας. Είναι κάτι που θέλεις και εσύ;

«Αυτό είναι ένα όνειρο ζωής. Φυσικά θα ήθελα να αγωνιστώ στην Εθνική Ελλάδας, μια Εθνική που είναι στις πέντε καλύτερες ομάδες στον κόσμο. Είναι μακρύς ο δρόμος γι΄ αυτό. Πρέπει πρώτα να αγωνιστώ στις μικρότερες κατηγορίες και να είμαι πάντα συνεπής».

- Είναι αλήθεια ότι ζητήθηκε από την ελληνική ομοσπονδία η συγκατάθεση της αντίστοιχης κυπριακής για να παίξεις με την Ελλάδα;

«Απ΄ ότι έχω ενημερωθεί έχει ζητηθεί εδώ και περίπου δύο μήνες η συγκατάθεση της Κυπριακής Ομοσπονδίας. Βάσει των κανονισμών της FIBA χρειάζεται η συγκατάθεση της Ομοσπονδίας της Κύπρου, επειδή αγωνίστηκα πριν από τρία χρόνια περίπου στην Εθνική Κύπρου κάτω των 16. Η Κύπρος είναι η χώρα μου αλλά προσωπικά θα ήθελα να αγωνιστώ με τα χρώματα της Εθνικής Ελλάδας. Αυτός ήταν και ο στόχος μου όταν πηρά την απόφαση στα 15 μου χρόνια να εγκατασταθώ μόνιμα στην Ελλάδα. Πιστεύω ότι οποιοσδήποτε καλαθοσφαιριστής θα αποφάσιζε το ίδιο. Στο τέλος της μέρας στην Εθνική Ελλάδας θέλω να αγωνιστώ και όχι σε άλλη 3η χώρα».

- Που ακριβώς «κολλά» το θέμα με την ένταξη σου στην Εθνική Ελλάδας;


«Έχω ακούσει διάφορα αλλά δεν έχω κάτι επίσημο από την Ομοσπονδία της Κύπρου. Δεν απάντησαν ακόμα στην ΕΟΚ και αυτό με απογοητεύει πάρα πολύ. Κάποιοι μου λένε είναι λόγω εκλογών και δεν ρισκάρει κανένας να πάρει απόφαση. Άλλοι λένε ότι θα κατηγορηθεί η Ομοσπονδία από δημοσιογράφους. Δεν νομίζω να έχει κανένα δημοσιογράφο που δεν θα χαρεί να παρακολουθεί Κύπριο να αγωνίζεται με την Εθνική Ελλάδας. Στο κάτω-κάτω είναι και τιμή για την Κύπρο αλλά και διαφήμιση της κυπριακής καλαθόσφαιρας. Άλλοι μου λένε ότι θα επωφεληθεί  ο μάνατζερ μου και θα με πάρει στον Ολυμπιακό, είμαι όμως στον Ολυμπιακό εδώ και ένα χρόνο! Πραγματικά δεν ξέρω τι γίνετε αλλά θα ήθελα να παρακαλέσω δημόσια την ΚΟΚ όπως δώσει τέλος σ΄ αυτό το σήριαλ. Είτε θετικά, είτε αρνητικά».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια