Η νέα εμφάνιση του προπαιδικού του ICBS-Τι δήλωσε το νέο απόκτημα του συλλόγου Πολυχρόνης Σαββίδης

Την καινούργια εμφάνιση του προπαιδικού του ICBS  για την χρονιά 2013-14 παρουσίασε ο σύλλογος και είναι η πρώτη φορά που το χρώμα της είναι γαλάζιο.














Την παρουσίαση έκανε το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας Πολυχρόνης Σαββίδης που δήλωσε: «Το κλίμα είναι πολύ καλό ανάμεσα στους καινούργιους συμπαίκτες μου και γενικά υπάρχει πολύ χημεία. Εγώ θα δίνω το 100% σε κάθε ματς για να διακριθεί η ομάδα μου». Επίσης δήλωσε για τον προπονητή Κωστή Τσικίνα: «Είναι πάντα δίπλα μου, με στηρίζει σε κάθε λάθος επιλογή μου και θέλει να με κάνει καλύτερο κάθε μέρα. Πιστεύω είναι ο καταλληλότερος προπονητής για εμένα αυτή την περίοδο, είναι μετρ της προπονητικής και πιστεύω πως θα κάνουμε μεγάλα πράγματα με τον Κωστή στο τιμόνι της ομάδας».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια