Καρλάφτη: «Δεν θα σταματήσω να ονειρεύομαι!»

Ρήξη χιαστού και ρήξη έσω πλαγίου συνδέσμου ήταν η διάγνωση του γιατρού που εξέτασε την 17χρονη παίκτρια του Ηροδότου Ρένια Καρλάφτη.










Η Καρλάφτη αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα φυσικοθεραπείες, ενώ υπολογίζεται μέχρι τις 10 Μαρτίου να έχει περάσει την πόρτα του χειρουργείου. Γεγονός που σημαίνει ότι χάνει το υπόλοιπο της αγωνιστικής σεζόν.

Η ίδια μιλώντας στο prismasport.gr σχολίασε το γεγονός αυτό, καθώς ευχαρίστησε και τις συμπαίκτριες τον προπονητή και την διοίκηση για την συμπαράσταση τους λέγοντας:

«Στεναχωρήθηκα πολύ που μου συνέβη αυτός ο τραυματισμός. Εύχομαι κάτι τέτοιο να μην συμβεί σε κανένα. Από εκεί και πέρα χρειάζεται υπομονή επιμονή δύναμη κουράγιο όλα αυτά τα αντλώ από την οικογένεια μου τις συμπαίκτριες μου τον κόουτς και τους φίλους μου που είναι και θα είναι δίπλα μου σε ότι χρειαστώ.

Άλλωστε τα δύσκολα είναι για τους δυνατούς. Όσο αναφορά τη δήλωση του κόουτς με συγκίνησε πολύ γιατί τον εκτιμώ και σαν άνθρωπο αλλά και σαν προπονητή και τον ευχαριστώ πολύ για την στήριξη που πάντα είχα από εκείνον. Τίποτα δεν τελειώνει εδώ. Ενας τραυματισμός δεν θα με σταματήσει να ονειρεύομαι».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια