Αποκαλυπτική συνέντευξη της Ζωής Δημητράκου σε ρωσική ιστοσελίδα-«Θα δούμε βουτιές χειμωνιάτικα;»

Ο αθλητικογράφος Αντόν Βινογκράντοφ πήρε μια συνέντευξη από την Ζωή Δημητράκου που με ψυχολογία στα ύψη έδωσε αποκαλυπτική συνέντευξη στο sports.ru. O τίτλος της συνέντευξης είναι αισιόδοξα αινιγματικός και αφήνει τρελές υποσχέσεις στους ρώσους φιλάθλους . «Θα δούμε σύντομα βουτιές χειμωνιάτικα. Περιμένετε και θα δείτε…».



Στο Όρενμπουργκ των -27 βαθμών η Ζωή Δημητράκου βλέπει μπροστά της ένα όραμα με πολλές βουτιές και τρελές επιτυχίες. Να τι λέει αλλά εκ βαθέων σε μια συνέντευξη που μιλά ακόμη και για τα παιδικά της χρόνια για την κολύμβηση το μπάσκετ, την αγάπη της για τους Ρώσους,  για την Καϊσερί και την πίκρα της της απώλειας του Eurocup, για τον Τζώρτζη Δικαιουλάκο και την φοβερή της βελτίωση, για την αλλεργία της στο να μην είναι πενταδάτη,  για τους πολλούς οπαδούς της προσωπικούς και μη για το 1.000.000 τριαντάφυλλα!

Η Ζωή Δημητράκου μιλά για την Νάντεζντα την  εθνική ομάδα της Ελλάδας σε μια συνέντευξη όπου μίλησε για τη γνωριμία της με το μπάσκετ, την  μετάβαση στην Όρενμπουργκ και το παιχνίδι μπροστά σε 10 χιλιάδες θεατές. Μια απολαυστική συνέντευξη από την όμορφη Θεσσαλονικιά που έχει κερδίσει όλο το Όρενμπουργκ και δικαιολογημένα!


- Πείτε μας πως το μπάσκετ μπήκε  στη ζωή σας;

«Οι γονείς μου ήταν   αθλητές. Επαγγελματικά ασχολήθηκε  με την κολύμβηση η μαμά και ο  μπαμπάς με το μπάσκετ, ήταν ο προπονητής μου. Πρώτη πήγα στο κολύμπι στην πισίνα, το έκανα για 7 χρόνια, αλλά χρειάστηκαν συνολικά  10 χρόνια για να ασχοληθώ με το μπάσκετ».

- Ποια πρόοδο είχες στην κολύμβηση;

«Ορισμένες επιτυχίες  είχα, αλλά και πάλι, ήμουν σε πολύ νεαρή ηλικία ... (χαμόγελα). Αμέσως μετά από λίγο καιρό είχε διαγνωστεί κάτι σαν αλλεργία στο χλώριο που χρησιμοποιείται στις πισίνες και έπρεπε να σταματήσω».

- Σκέφτηκες  πολύ πριν αποφασίσεις να πας στην Όρενμπουργκ;

«Ήξερα ότι η Ρωσική Πρέμιερ Λιγκ είναι ένα από τα ισχυρότερα πρωταθλήματα στην Ευρώπη και πάντα ήθελα να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου εκεί. Δεν ήξερα αν θα έπρεπε να επιλέξω την Όρενμπουργκ αν θα είναι η πρώτη ομάδα μου στη Ρωσία. Έτσι συνέβη αφού  ο ατζέντης  μου πρόσφερε αυτή την επιλογή και εγώ συμφώνησα».


- Πριν μετακομίσεις στη Ρωσία, με  τι είχες συνδέσει τη χώρα μας ;

«Πάντα αγαπούσα τη Ρωσία και τους Ρώσους , κυρίως επειδή είμαι  Ορθόδοξη όπως και οι Ρώσοι. Είμαι από τη Θεσσαλονίκη και έχουμε πολλές επαφές με Ρώσους σε ορισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις  και όχι μόνο και είναι εύκολο να χαλαρώσω. Ακόμη και όσον αφορά τις καιρικές συνθήκες, δεν αισθάνομαι καμία ενόχληση. Είμαι απόλυτα προσαρμοσμένη εδώ και είναι πολύ  ικανοποιημένη».

- Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν υπήρξε αποθάρρυνση για  να μετακινηθείς στη Ρωσία ...

«(Γέλια) Είπα ναι, βέβαια, αλλά είχα  αποφασίσει να έρθω. Και μου αρέσει η επιλογή μου, είμαι χαρούμενη που την έκανα».

- Όταν καλείτε τους φίλους και τους συγγενείς σας τι  σε ρωτούν;

-«Με ρωτούν : Είναι ευχάριστη διαμονή σου στη Ρωσία;  Υπάρχει διασκέδαση εκεί;,  Βγαίνεις παρέα με τους φίλους σου;, Ποιες  είναι σχέσεις με τους συμπαίκτες ;. Οι γονείς μου πιστεύουν και έχω την ίδια άποψη και ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να είναι ευτυχισμένοι και  ευχαριστημένοι και τότε  η επιτυχία θα έρθει. Δυσαρεστημένος άνθρωπος δεν μπορεί να ευδοκιμήσει».

-Ποιο ήταν το πιο δύσκολο να συνηθίσεις στην Όρενμπουργκ ;

«Στην αρχή, ήταν δύσκολο για μένα να μην βρίσκομαι  στην αρχική πεντάδα. Δεν είχα χρησιμοποιηθεί σε όλη τη σταδιοδρομία μου εκτός βασικής πεντάδας  στο ξεκίνημα, αλλά εδώ έπρεπε να προσαρμοστώ στο γεγονός ότι μπορώ να είμαι εκτός στα πρώτα δευτερόλεπτα και στη συνέχεια να βοηθήσω  από τον πάγκο. Νομίζω ότι έχω  καταφέρει να το αντιμετωπίσω και τώρα δεν έχω  κανένα πρόβλημα».


- Δεν έχεις  εμπόδια με την γλώσσα;

«Το εμπόδιο της γλώσσας για μένα δεν υπάρχει. Αν θέλω να πω κάτι, θα βρω κανένα τρόπο να κάνουμε τους ανθρώπους να με καταλαβαίνουν. Εκτός αυτού, έχω ήδη μάθει κάποιες ρώσικες λέξεις... (χαμόγελα)».

-Ομάδα λέξεων που έχεις ήδη αφομοιώσει;

«Όχι! (Γέλια)»

- Ποια από τις Ρωσίδες παίκτριες της Όρενμπουργκ ήξερες  πριν την ένταξη στην  ομάδα;

«Γνώριζα την Μαρίνα Κούζινα αφού αγωνίστηκα εναντίον της όταν έπαιζε στην Σπαρτάκ. Από τις Εθνικές ομάδες γνώριζα την Ναταλία Ζέντικ.

-Με ποιά ομάδα είχες τη μεγαλύτερη εμπειρία στην καριέρα σου;

«Το βρίσκω δύσκολο να απαντήσω στο ερώτημα αυτό, γιατί προσπαθώ να επικεντρωθώ περισσότερο στον εαυτό μου, για ορισμένους από τους αγώνες, τις επιτυχίες και τις αποτυχίες . Συχνά βασανίστηκα με την αυτοκριτική. Σήμερα έπαιξα καλά σήμερα άσχημα και ούτω καθεξής».

-Σήμερα μιλάμε μετά τον νικηφόρο αγώνα με την Ντιναμό Κουρσκ. Αισθάνεσαι ότι έπαιξες καλά;

«Έχω την αίσθηση ότι όλη η ομάδα έπαιξε σπουδαία! (χαμόγελα)»


- Κατά τη γνώμη σου, αν η Όρενμπουργκ εμφανιζόταν  στο πρωτάθλημα της Ελλάδας, θα είχε ανταγωνιστές;

«Όχι, σίγουρα. (Γέλια)»

- Πολλές ξένες παίκτριες έχουν έλθει  στη Ρωσία και έχει αυξηθεί ο αριθμός των ξένων παικτριών  που παίζουν στην Ρωσική Πρέμιερ Λιγκ. Σε έχει εκπλήξει;

«Όχι, το γνώριζα, οπότε δεν ήταν καθόλου έκπληξη».

- Υπάρχουν περιορισμοί σχετικά με τους ξένους παίκτες στο πρωτάθλημα της Ελλάδας;

«Η κατάσταση που έχουμε αλλαγές κάθε χρόνο, αλλά τώρα αν δεν κάνω λάθος, η κάθε ομάδα μπορεί να έχει  μία Αμερικανίδα και μια παίκτρια από την Ευρώπη».

-Το περασμένο καλοκαίρι η Ζωή είχε 11.5 πόντους, 3.3 ριμπάουντ και 1.5 ασίστ  ανά παιχνίδι ρεκόρ που βοήθησε την ελληνική εθνική ομάδα να προκριθεί για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2015. Ποια ήταν η αντίδρασή σου όταν έμαθες ότι ο Γιώργος Δικαιουλάκος θα είναι ο προπονητής της Όρενμπουργκ;

« Ήμουν ευτυχής γιατί ήξερα ότι, πρώτον, είναι ένας πολύ καλός προπονητής, δεύτερον, είναι το πρόσωπο με το οποίο μπορώ να επικοινωνώ στα ελληνικά (γέλια) και τρίτον πρόκειται για  ένα υπέροχο άνθρωπο! Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι όλες οι παίκτριες της Όρενμπουργκ το έχουν ήδη αντιληφθεί. Με το που ήρθε  επέβαλε τους δικούς τους κανόνες και  έδειξε το στυλ και την  κατάρτισή του. Είμαι βέβαιη  ότι όλοι εκτίμησαν το ταλέντο και την ικανότητά του. Έτσι, είμαι ευτυχής που η απόφαση της διοίκησης ήταν να καλέσει τον Δικαιουλάκο στο Όρενμπουργκ».

- Πότε συναντηθήκατε πρώτη φορά με τον Δικαιουλάκο;

«Τον συνάντησα για πρώτη φορά το 2005, όταν ήταν βοηθός προπονητής στην εθνική μας ομάδα. Στη συνέχεια έπαιξα τη σεζόν με αντίπαλο την ομάδα του στο πλαίσιο του ελληνικού πρωταθλήματος και φέτος έγινε ο προπονητής της ομάδας μας».

 Χάρηκα πάρα πολύ με το παιχνίδι σας στο περσινό ματς Καϊσερί-Κουρσκ και Καϊσερί-Ντιναμό Μόσχας. Σίγουρα θα ήταν μια από τις πιο αξέχαστες στιγμές  στην καριέρα σου;

«Σας ευχαριστώ. (Γέλια) Ξέρετε, θα ήθελα να επισημάνω, επίσης τον αγώνα ως μια από τις πιο αξέχαστες όταν φτάσαμε στον τελικό του Eurocup. Ήταν ένα ιδιαίτερο παιχνίδι! Τρελή  ατμόσφαιρα στην αίθουσα με 10.000 τούρκους οπαδούς που είχαν εξαιρετική παρουσία και καλή τρέλα ! Όλοι κατάλαβαν ότι θα ήταν ένας δύσκολος αγώνας, όλοι επικεντρώθηκαν στο αποτέλεσμα, αλλά δυστυχώς  αποτύχαμε  στο τέλος και στενοχωρηθήκαμε  γι 'αυτό που συνέβη μείναμε με την ικανοποίηση του φιναλίστ».

- Θυμηθείτε τι συνέβη στη συνέχεια, μετά την κόρνα της λήξης;

«Θυμάμαι ότι είδα ένα τεράστιο πλήθος που ήρθε στα αποδυτήρια. Όλοι ήταν αναστατωμένοι, απογοητευμένοι που δεν θα μπορέσαμε να κερδίσουμε το τρόπαιο, αλλά παρ 'όλα αυτά δεν υπήρχαν κραυγές αρνητικών συναισθημάτων. Δυστυχώς, αυτό συμβαίνει όταν η ομάδα χάνει. Όπως και η συμπεριφορά των οπαδών-δεν υπήρχε αρνητικότητα. Μέσα στο  πούλμαν ήταν φανερό ότι ήμουν πολύ αναστατωμένη, αλλά είναι εντάξει, η ζωή συνεχίζεται, το μόνο που χρειάζεται για να πάμε μπροστά».

- Πώς ήταν η  εμπειρία  μιας  ήττας;

«Για παράδειγμα μετά τον τελικό στα αποδυτήρια είδα ότι πολλά από τα κορίτσια έκλαιγαν. Δεν έκλαψα, απλά σοκαρίστηκα με ότι συνέβη. Ήμουν καθισμένη και κοίταγα μπροστά. Στο Όρενμπουργκ  ελπίζω θα αγωνιστούμε για να υπάρχουν  όσο το δυνατόν λιγότεροι λόγοι για να είναι θλιβερή η εικόνα  μετά τον αγώνα. (χαμόγελα). Οι απώλειες είναι διαφορετικές: αν χάσεις αντικειμενικά όταν ο αντίπαλος ήταν απλά καλύτερος από σένα, τότε είσαι αναστατωμένος, απογοητευμένος, αλλά δεν θα τρελαθώ, αλλά όταν κάνεις τη δουλειά σου καλά και κάνεις πολλά λάθη στο παιχνίδι φυσικά θα δυσανασχετήσεις».

- Με τον ερχομό  σου στο Όρενμπουργκ έχω την εντύπωση ότι η σελίδα της ομάδας στο Facebook έχει περισσότερη ανταπόκριση από την Ελλάδα από ότι από την από τη Ρωσία.

«Σοβαρά; (Γέλια)»

- Ναι , είμαι πεπεισμένος ότι έχεις ένα τεράστιο στρατό των προσωπικών σου οπαδών. Συνήθως τι προσφέρουν οι οπαδοί; Εκατομμύρια τριαντάφυλλα δεν δίνουν ;

«Oh -oh- oh, ένα εκατομμύριο τριαντάφυλλα-θα ήταν cool! (Γέλια) Βασικά, οι fans μου έχουν  δώσει κάποια σχέδια και πορτρέτα».

- Πως περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας στο Όρενμπουργκ;

«Μου αρέσει να πηγαίνω στο σούσι μπαρ. (γελάει) Μερικές φορές έχω  καλέσει τα κορίτσια της ομάδας  σπίτι μου».

- Και έχεις ήδη  δει τα αξιοθέατα του Όρενμπουργκ;

«Μου φαίνεται ότι κάποιος πρέπει να τα δείξει σε μένα. (Γέλια) Με την ευκαιρία, θα ήθελα να δω πώς είναι το χειμώνα να βουτήξεις στο νερό. Αλλά κοιτάξτε! (Γέλια)»

- Τι θέλουν  οι οπαδοί της  Όρενμπουργκ;

 «Πάντα το γήπεδο είναι γεμάτο από τους οπαδούς. Εκτιμώ την παρουσία τους, αισθάνομαι πάντα να με υποστηρίζουν. Αλλά πάνω απ 'όλα, θα ήθελα να συγχαρώ όλους στο Όρενμπουργκ Θέλω πάντα να έρχονται στα παιχνίδια μας για να μας στηρίζουν και θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξασφαλίσω  όλοι οι αγώνες να είναι νικηφόροι  για εμάς!».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια