Γέμελος: «Μακάρι να παίξω στην Εθνική Ελλάδας»

Για την απόφαση της να έρθει στην Ελλάδα μίλησε η Τζάκι Γέμελος, που παράλληλα αναφέρθηκε στους στόχους του Παναθηναϊκού. Αναλυτικά, μίλησε στην «Πράσινη» για:









-την απόφαση να έρθει στην Ελλάδα:

«Ήταν πολύ εύκολο για μένα. Από τη στιγμή που μου το είπε η μάνατζέρ μου, είχε κλείσει η υπόθεση από την πλευρά μου. Να έρθω στον Παναθηναϊκό για μένα ήταν πολύ θετικό, δεδομένου ότι δεν είχα παίξει για 18 μήνες. Και μόνο η ευκαιρία που είχα για να αγωνιστώ με έκανε πολύ χαρούμενη. Οι οπαδοί είναι πολύ φανατικοί και αυτό μου αρέσει. Ο πατέρας μου θυμόταν τον Παναθηναϊκό και ήταν πολύ ενθουσιασμένος που δέχτηκα πρόταση από την ομάδα και τελικά υπέγραψα συμβόλαιο. Μου μίλησε και μου είπε πολύ καλά λόγια. Για μένα είναι πολύ σημαντικό που ήρθα στην Πρωταθλήτρια ομάδα, ενώ και οι φίλοι μου στην Αμερική μου μίλησαν πολύ θετικά για τον σύλλογο».

-το αν είχε άλλες προτάσεις από Ελλάδα:

«Ναι, είναι αλήθεια ότι με είχαν πλησιάσει παλαιότερα κάποιες ομάδες από την Ελλάδα. Για να πω την αλήθεια, ήταν πολύ νωρίς για να το αποδεχτώ και να κάνω το μεγάλο βήμα να έρθω εδώ. Νομίζω ότι φέτος ήταν η κατάλληλη στιγμή και έτσι πήρα την απόφαση. Όταν άλλωστε σε πλησιάζει ο Παναθηναϊκός, είναι δύσκολο να αρνηθείς».

-τις εντυπώσεις της από τον Παναθηναϊκό:

«Απολαμβάνω δίχως υπερβολή την οικογενειακή ατμόσφαιρα. Είναι εξαιρετικοί όλοι μαζί μου, δουλεύουμε σκληρά και παίζουμε ομαδικά. Δεν υπάρχει εγωισμός και θα κάνουμε τα πάντα για να κατακτήσουμε ξανά το Πρωτάθλημα. Αυτό το θέλουμε όλοι στην ομάδα».

-τους στόχους της με τον Παναθηναϊκό:

«Πάνω απ' όλα θέλω να έχουμε μια υγιή σεζόν και να προσφέρω στην ομάδα και στις συμπαίκτριές μου το καλύτερο. Να τα κερδίσουμε όλα στην Ελλάδα και να είμαστε αήττητες στο πρωτάθλημα. Θα προσφέρω μέσα στο παρκέ το 110% των δυνατοτήτων μου. θα τα δίνουμε όλα με τις συμπαίκτριές μου για να διατηρήσουμε την ομάδα στην κορυφή. Και είμαι σίγουρη ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε».

-το ενδεχόμενο να παίξει στην Εθνική Ελλάδος:

«Φυσικά και θα ήθελα πολύ να αγωνιστώ στην εθνική ομάδα της Ελλάδας, θα είναι μεγάλη τιμή για μένα και κάτι το ξεχωριστό. Μακάρι να πραγματοποιηθεί».

-το ενδεχόμενο επιστροφής στο WNBA:

«Θα ήθελα πολύ να παίζω στο WNBA. Για να το καταφέρω αυτό όμως θα πρέπει να έχω μια γεμάτη και υγιή σεζόν και ο Παναθηναϊκός μου δίνει αυτή την ευκαιρία. Η αποχή μου από τους αγώνες ήταν και ο λόγος που κόπηκα από τους Μινεσότα Λινξ και δεν κατάφερα να παίξω από φέτος στο WNBA».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια