Ανακοίνωσε Κοσμά ο Παναθηναϊκός-Oι πρώτες της δηλώσεις

Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε  την απόκτηση της Αφροδίτης Κοσμά. Η έμπειρη φόργουορντ επιστρέφει στο «τριφύλλι» έτοιμη να βοηθήσει στην επίτευξη των φετινών του στόχων. 





«Ένας μεγάλος πόθος μου έγινε πραγματικότητα: να ξαναφορέσω τη φανέλα του Παναθηναϊκού. Μετά από ένα μεγάλο Γολγοθά είμαι χαρούμενη που ολοκληρώθηκε και τυπικά η μεταγραφή μου. Ήδη έχουμε ξεκινήσει πολύ δυνατά την προετοιμασία. Ευτυχώς δεν έχουμε προβλήματα που είναι κάτι πολύ σημαντικό για την περίοδο της προετοιμασίας. Η ομάδα έχει εξαιρετικό κλίμα και γίνεται πολύ καλή δουλειά ώστε να είμαστε πάλι έτοιμες να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό σε κάθε ματς και στο τέλος να φτάσουμε στην επίτευξη του στόχου μας που δεν είναι άλλος από το νταμπλ», δήλωσε αμέσως μετά την υπογραφή της η Κοσμά.

Παράλληλα, η 29χρονη φόργουορντ έπλεξε παράλληλα το εγκώμιο της «πράσινης» εξέδρας:  «Ανυπομονώ κι εγώ και οι συμπαίκτριές μου να παίξουμε μπροστά στους πιο παθιασμένους και καλύτερους φιλάθλους της χώρας στους οποίους αξίζει να πανηγυρίζουν τίτλους. Γι’ αυτό το λόγο η υπόσχεσή μας είναι ότι θα δίνουμε τα πάντα και θα ματώνουμε μέσα στο γήπεδο σε κάθε αναμέτρηση».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια