Στον Αθηναϊκό η Παπαμιχαήλ-Δηλώσεις της παίκτριας και των Αποσκίτη, Κεραμιδά-Διευκρινήσεις από την Ζωή Νιξίνα

Η Διοικούσα Επιτροπή του Αθηναϊκού ανακοίνωσε την απόκτηση της Πελαγίας Παπαμιχαήλ. Πρόκειται για μια αθλήτρια που το όνομα και η διαδρομή της τα λένε όλα.







«Είμαι πολύ ευχαριστημένη με τη συμφωνία με τον Αθηναϊκό και ελπίζω βήμα βήμα να εκπληρώσουμε τους στόχους μας. Γίνεται σωστή δουλειά και σε επίπεδο οργάνωσης και σε αγωνιστικό επίπεδο, κι ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και να έχουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε, αρχής γενομένης από το ματς του Κυπέλλου με αντίπαλο τον Κρόνο» δήλωσε η διεθνής παίκτρια.

«Είναι ευτυχία για κάθε προπονητή να έχει στη διάθεσή του αθλήτρια με το επίπεδο και τις ικανότητες της Πελαγίας. Θαρρώ ότι η παρουσία της στον Αθηναϊκό δεν ανεβάζει μόνο το επίπεδο της ομάδας μας, αλλά συνολικά το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος» υποστήριξε ο τεχνικός του Αθηναϊκού, Δημήτρης Αποσκίτης.

«Θέλω προσωπικά να ευχαριστήσω την Πελαγία, γιατί ήταν απόλυτα ειλικρινής στις μεταξύ μας συνομιλίες. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες κυρίες του ελληνικού μπάσκετ. Την ευχαριστώ κι εγώ για την εμπιστοσύνη που έδειξε τόσο στον Αθηναϊκό, όσο και σε μένα προσωπικά» ήταν το μήνυμα του Κώστα Κεραμιδά από την Ουάσιγκτον.

Δήλωση της Ζωής Νιξίνα

Επειδή το όνομά μου έχει γίνει πρώτο θέμα σε εφημερίδες, blogs και sites, όχι για τις αθλητικές μου επιδόσεις αλλά για τη μεταγραφή μου, αισθάνομαι την ανάγκη να σας κάνω γνωστά τα παρακάτω:





«Η μία και μοναδική υπεύθυνη για την κατάσταση στην οποία έχω περιέλθει, είμαι εγώ και μόνο εγώ.

Εγώ, γιατί πίστεψα και παραπλανήθηκα από τα ψέματα του κου Ζαραφίδη και των ανθρώπων του Α.Ο. Παγκρατίου, ότι η μεταγραφή μου, που είχε έγκαιρα καταθέσει ο Αθηναϊκός στην ΕΟΚ, με την υπογραφή μου, αλλά και του πατέρα μου, απορρίφθηκε από την Επιτροπή της ΕΟΚ.

Επίσης, ότι οι μεταγραφές τελείωναν στις 21 Σεπτεμβρίου, με αποτέλεσμα να χάσω το bonus, από την πανελλήνια νίκη, με τις Κορασίδες του Αθηναϊκού και ότι ο Αθηναϊκός αδυνατεί να με αποκτήσει από το αρχικό σωματείο μου, τον Φιλαθλητικό.

Μπορεί να είμαι ευκολόπιστη και αφελής, και κάποιοι να κατόρθωσαν να με εκμεταλλευτούν και να "κλέψουν" την υπογραφή μου, είμαι όμως υπεύθυνη και έντιμη για να πληρώσω τα λάθη μου.

Δηλώνω, λοιπόν, ότι η μία και μοναδική ομάδα που επιθυμώ να αγωνιστώ είναι ο Αθηναϊκός, ο οποίος τα δύο τελευταία χρόνια, στάθηκε δίπλα μου, σαν οικογένειά μου.

Η επίσκεψή μου στην ΕΟΚ και η επιβεβαίωση της αλήθειας, με αναγκάζει να πάρω την απόφαση να σταματήσω για φέτος το μπάσκετ, εφόσον η μεταγραφή μου απορριφθεί.

Χαρίζω το bonus και τα προνόμια σε όλους αυτούς που εγώ και η οικογένειά μου θεωρούμε ηθικά υπεύθυνους. Είναι η μοναδική τιμωρία που μπορώ να επιβάλλω στον εαυτό μου, για την αφέλειά μου.

Εύχομαι στο Παγκράτι και τους ανθρώπους του καλή αγωνιστική χρονιά, γεμάτη υγεία, και τους παρακαλώ να μην με ξαναενοχλήσουν, με οποιοδήποτε τρόπο.

Παρακαλώ τον Φιλαθλητικό, να πράξει αυτά που έμαθα από τη συνάντηση στην ΕΟΚ ότι μπορεί να πράξει, για να διορθώσει την αφέλεια και τα λάθη μου, έτσι ώστε να μην καταλήξει, ο μεγάλος τιμωρός μου.


Επειδή πολλοί ξεχνούν ότι είμαι ανήλικη, την επιστολή μου αυτή τη συνυπογράφει και ο πατέρας μου».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια