Στο Μάντσεστερ ο Νάσος Κυριακού-Τι δήλωσε για την πρώην ομάδα του, την Αναγέννηση Φλόγα

Στο Μάντσεστερ και τους Giants θα συνεχίσει την καριέρα του ο Νάσος Κυριακού.  Ο 24χρονος πρώην άσσος της Αναγέννησης Φλόγας έπειτα από μια εξαιρετική σαιζόν με τα χρώματα της ομάδας αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη και πάλι στο εξωτερικό.









Δυνατά σημεία στο παιχνίδι του είναι η ταχύτητα και ο εξαιρετικός χειρισμός της μπάλας, όπως και το πάθος του στην άμυνα, ενώ πέρσι βοήθησε πολύ την ομάδα σκοράρΟντας αρκετά από τη γραμμή του τριπόντου.

Παλιότερα είχε αγωνιστεί σε Π.Α.Ο.Κ. (όλα τα τμήματα υποδομής), Μακεδονικό, Μαντουλίδη, Παλαιό Φάληρο, ΕΝΑΔ (Κύπρο), Ηρακλή και Γέιδα. Ο σύλλογος τον ευχαριστεί για τη συνεργασία και του εύχεται καλή επιτυχία στη νέα του ομάδα.

Ο παίκτης σε δηλώσεις του στην  ιστοσελίδα του συλλόγου τόνισε  τα εξής: «Θέλω πολύ να ευχαριστήσω την οικογένεια της Αναγέννησης Φλόγας, γιατί σε μια δύσκολη προσωπική στιγμή και στην επιστροφή μου στην πόλη μου, με υποδέχτηκε και υπήρξε για κάποιους μήνες και δική μου οικογένεια.

Στην Αναγέννηση ένοιωθα ότι ήμουν στο σπίτι μου. Θα ήθελα να κάνω ιδιαίτερη μνεία στον πρόεδρο κύριο Ψάλτου και τον coach Καραγιαννίδη για την ευκαιρία που μου έδωσαν να αγωνιστώ με τα χρώματα της ομάδας. 

Γίνεται εξαιρετική δουλειά στα τμήματα υποδομής της Φλόγας και έχω προσωπική άποψη επ' αυτού, καθώς είχα την ευκαιρία να προπονήσω κι εγώ τα παιδιά των ακαδημιών και η συστηματική δουλειά των προπονητών Νεκτάριου Καραγιαννίδη και Θοδωρή Χριστοφορίδη, έχουν ήδη σημαντικά αποτελέσματα.

Από τη μεριά μου θα σύστηνα ανεπιφύλακτα ένα γονιό να επιλέξει τις ακαδημίες του συλλόγου, διότι πέρα από εξαιρετική δουλειά στο αθλητικό κομμάτι, οι άνθρωποι της ομάδας ασχολούνται επισταμένα και με τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών και τους δίνουν αξίες κι εφόδια που θα τους φανούν χρήσιμα, όχι μόνο ως αθλητές αλλά και ως άτομα. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου, των οποίων η βοήθεια ήταν πολύ σημαντική. Εύχομαι καλή σαιζόν σε όλη την οικογένεια της Φλόγας και υγεία σε όλους τους αθλητές της ομάδας. Εις το επανειδείν»

Δείτε τον Κυριακού εν δράση εδω:

Μάθετε για τους Giants εδώ:

       

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια